Instruccions per fer el nus de la sabata

Un relat de: nestu

El nus de la sabata.

Instruccions:

Per començar, agafa les dues meitats dels cordons, la dreta i l'esquerra, i sotmet-te'ls a una certa pressió, això al gust de tothom. Una vegada la sabata esta sotmesa aquesta pressió produïda per la força que produeixen els cordons al ser tensats, agafem la part dreta del cordo amb l'índex, i el polze, i la part esquerra amb els dits( elecció pròpia) de la ma esquerra, i desplacem la part dreta cap a l'esquerra fent-la-hi donar una volta de 360 graus rodejant el cordó que formava part de de part esquerra, que ara esta situat a la part dreta i pressioneu fins que el nus arribi a tocar la llengüeta de la sabata. Deixem que la part dreta de la meitat del cordó, que abans estava situada a la part esquerra, llisqui entre els nostres dits, el polze, i l'índex, fins arribar a un punt, que elegiu segons la grandària que vulgueu fer les vagues del llaç. I el recolzeu polze de la mà esquerra, i el retorneu fins el seu punt d'origen l'aguanteu el am l'índex i el polze de la mà dreta. Amb la mà esquerra subjectem la part del cordó que actualment esta a l'esquerra, però que en un passat molt proper, estava situat a la dreta, i li fem donar una volta de 360 graus, envoltant la part dreta del cordó doblegat i enllaçant-lo per el mig de la part dreta i l'esquerra i estirem les dos bagues restants. Així obtindrem un nus de sabata senzill però eficaç.

Comentaris

  • Uff, massa difícil. Vaig a veure si les de velcro són més fàcils...

    L'escriptor mediocre

    pd: ara seriosament... un gran treball aquesta descripció!

  • aaa | 16-06-2007

    I pel velcro? Els del velcro, on hem de buscar les instruccions?