Paraules

Un relat de: nestu

Tinc molts motius per estimar-te, cap per oblidar-te. M'ajudes, m'estimes, m'adores, m'agrades... m'il·lumines en els moments de plena foscor, i els de no tan plena també... l'energia que em fa viure es molt mes potent que la que et fa viure a tu, ets la llum del meu cor, em fas perdre les pors que m'ofeguen a la foscor de la vida, i mai deixaré de repetir-t'ho...


Comentaris

  • Viure...[Ofensiu]
    aiguasalada | 23-05-2007

    el significat de les paraules que escrivim!
    Això fa que gaudir del dia a dia, al costat de la persona estimada i que ens estima, tingui un sentit propi i una força tan gran que, fins i tot pels dipositaris de les paraules, sigui quasibé impossible de descriure.
    Paraules que creixen cada cop que les llegim i les diem en veu ben alta:
    ajudar, estimar, adorar, agradar, il·luminar, viure, mai, repetir...
    Un plaer llegir-te. Tornaré a visitar la teva pàgina.
    T'envio una abraçada càlida de la meva
    aigua salada

  • que maco![Ofensiu]
    LauraS | 23-05-2007

    Curt però especial. està molt bé aquest relat expressan el que un mateix sent per una persona

    Averçure com serà el següent.

  • qe tendre[Ofensiu]
    albamartin | 22-05-2007

    Paraules que arriben a l'interior.
    M'ha agradat qe hi sortís l'element de la llum, veig qe molt significativa per tu, i és qe..potser tens rao..la llum a la nostra vida és tot, inclús aconselleria a les persones...a ser llum!



    avera qe se t'acut el proximm ernesttt!!!!!!!!

    aniiimmmmmmmms=)

  • Curt pero intens[Ofensiu]
    Bianca | 21-05-2007 | Valoració: 9

    En aquest relat tan breu aconsegueixes fer algo que a mi m'encanta fer quan escric que es sentirme realitzada amb el que faig , ser capaç de expressar els meus sentiments, fer que les meves paraules siguin el mirall de la meva anima. Segueix aixi , no deixis que res posi barreres a la teva creativitat.
    Una abraçada.

  • Fabregat | 21-05-2007 | Valoració: 7

    Relat curt però sempre destacant les coses importants!!!
    cuidet i endavant

  • Emotiu[Ofensiu]
    BOLZANO | 21-05-2007

    Molt emotiu i des de el centre de cor. La persona a la que van diriguides ha de ser molt expecial per a tu. Que duri l'emotivitat entre tots dos.