Instants capturats al vol

Un relat de: ROSASP

Faig ombres xineses
amb l'esguard
del teus petons.
I melodies improvisades
amb els sons
dels teus sospirs...

Faig jocs de mans
amb les carícies
dels teus ulls.
I versos enamorats
amb la tendresa
del teu somriure...

I mai no en tinc prou
de robar-te instants al vol,
per fer-me una xarxa
on s'hi enganxin somnis.

Fils de raigs de lluna,
màgiques teranyines,
per sargir la meva ànima
mortalment sensible...

Instants pintats de colors,
instants nus al tacte,
amarats de perfum
de pell de flors i pluja,
capturats entre les ombres
que cada llum duu dibuixada
dins del seu infinit ventre.



Comentaris

  • chopin[Ofensiu]
    Gica Casamare | 14-05-2005 | Valoració: 9

    com una sonata de piano, un instant rera un altre... Chopin! Chopin en vers, això mateix.

  • AtzaVaRa | 11-05-2005

    Saps capturar perfectament els instants precisos de vida, d'harmonia, de dolçor...
    Les teves paraules de caramel són com serpentines suaus ben enllaçades les unes amb les altres. M'agrada molt com escrius.
    Una abraçada ben tendra,
    AtzaVaRa

  • tens ànima...[Ofensiu]
    Capdelin | 04-05-2005 | Valoració: 10

    de papallona... que caces a l'aire i voles lliure i imagines i escrius en seda d'ales d'imaginació... ets la perfecció de la finesa, de la elegància, de l'equilibri, de la suavitat dels mots...
    caces els instants des de l'aire, veus la seva grandesa i els retrates en versos de puresa i sensibilitat...
    cap molt enlluerna a l'altres, s'adormen en harmonia en cada vers que és com un bes d'ales de papallona...
    un petó i una abraçada!!!

  • Feia dies[Ofensiu]
    Lavínia | 03-05-2005 | Valoració: 10

    que no llegia res. Era fora, però en tornar he llegit aquest poema teu que em sembla un "instant capturat al vol" com "aquest somriure" que hi descrius i que"cada llum duu dibuixada al seu ventre".

    Una contemplació i descripció d'aquest moment efímer que tan bé has sabut "regalar-nos"

    Molts petons

  • De part d'una compatriota de les terres de Ponent[Ofensiu]
    Sibil·la | 03-05-2005 | Valoració: 10

    De part d'una compatriota teva de les terres de Ponent (balaguerina, concretament), felicitar-te per haver-me regalat uns instants magnífics amb aquest poema!
    Segueix així!
    Salutacions
    Sibil·la

  • Mmm, ... ombres xineses![Ofensiu]
    OhCapità | 03-05-2005 | Valoració: 10

    Com es pot fer tanta màgia amb aquests intants capturats al vol? L'he llegit i rellegit, dos o tres vegades i em sembla d'una bellesa extrema. Cada estrofa és senzilla però potent, amb una melodia sublim. La meva admiració més profunda. És d'aquells poemes per ser escoltats amb veu suau, i ... deixar còrrer el temps innundant-se de plaer.

    (em fa recordar altres composicions, altres visions de bellesa eterna, espurnejants mirades, dolces paraules, tendres imatges, ....)

  • i tan ben capturats![Ofensiu]
    quetzcoatl | 03-05-2005

    Quanta bellesa, Rosa.
    Bellesa en les imatges, en com les tastes i les fas teves amb mots que no podrien ser mes proxims, mes sensibles.
    Moltes, moltissimes felicitats per seguir en la linia ascendent de bona poesia!

    Una abraçadassa,

    m

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

643964 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")