I els teus ulls ............

Un relat de: paparola

Un café,un sentar-se un davant l'altre. Un món de gent al voltant. Una mirada afectuosa d'uns ulls somrients, d´aquell que tant has estimat.
I t'el mires, encara sents complicitat d'un amor amagat.
I somrius. I t'el mires i sense paralules estas parlant.
Li dius que estas bé, que el dolor i la pena ja està passant. Que la vida continua, que el vas estimar, que l'estimes i l'estimaràs malgrat l'historia ja s'acabat. Per què ha estat un amic, un amic molt especial.
I somrius..........
I t'aixecas, camines i comences el teu dia a dia,
amb força i amb alegria, per què el que has viscut, ja està viscut i t'ha agradat viure-ho.
Però ara ja ha començat un altre dia.

Comentaris

  • i és que...[Ofensiu]
    kispar fidu | 26-09-2005

    la vida continua, malgrat algunes coses arribin al seu final. Però tot s'acaba igual que tot comença. Si sabem captar cada detall de lo viscut, sabrem apreciar els petits moments de la vida.

    Gemm@

  • breu però intens...[Ofensiu]
    papallona | 26-09-2005

    Descrius perfectament amb les paraules justes el que és retrobar-te amb un amor que ja fa temps que ha acabat... De tot d'una no pots veure aquella persona, et fa sentir dolor, però quan ha passat un temps ho veus d'una altre prespectiva. Molt ben enfocat! Enhorabona!

    Papallona

  • Pessigolles al ventre[Ofensiu]
    LlunaTriskel | 21-09-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt, xq defineix perfectament una situació que sovint la passe, i esq la defineixes perfectament. El vols però ja no pots voler-lo, la història ja està passada. Al llegir-ho he tornat a sentir eixes pessigolles al ventre que senc quan em trobe en aquesta situació. M'encisa!!!

  • ostia![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 21-09-2005 | Valoració: 10

    uau.. quines poques paraules, envers a tot tant encertades, tant expresives, tant precioses.
    Muack!

  • Oooooh, què bell![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 21-09-2005 | Valoració: 9

    Hola paparola.

    Em sembla preciós aquest escrit. I tan real... Has tingut una manera d'expressar el sentiment d'una manera corprenedora.

    Sembla que les mateixes paraules adoptin aquell somriure que apareix moll per llàgrimes, però per les darreres llàgrimes.

    És molt bonic.

    Un barret per vos, ple d'un nou dia!

    Salz.

  • Un cant a l'optimisme![Ofensiu]
    solarin | 21-09-2005 | Valoració: 9

    Una crida a no oblidar però no estar trist/a per allò que ja s'ha acabat.
    Curt, força clar i vital.
    M'ha agradat!

  • perque sempre hi hagi un altre dia...[Ofensiu]
    Becari | 21-09-2005 | Valoració: 10

    "xin-xin". fantàstic

Valoració mitja: 9.4