Homes i bosses?

Un relat de: helena

L'altra dia vaig pensar perqué m´agraden tant les bosses.
Perqué, els homes no en duen?. Bé, en honor a la veritat alguns porten uns bolsets ridículs, com un simulacre.
Tot i que em cauen bé els que en porten.

Encara m'agradaria més, veure un tio amb una bossa rotunda on portar les ulleres de sol o de veure, la cartera, els condons, el cacao pel fred, els mocadors de paper, la Pda, el móbil, l'ipod, el tabac si fumen, las claus de casa i del cotxe, la viagra si tenen més de cinquanta, un recipient-pastiller per les possibles drogues, siguin medicaments o il.legals, una colònia petita en esprai, un minillibre pels atacs d´ansietat, de poemes o d´autoajuda o algun llibret petit de Balzac.
On ho porten això?, al damunt???

L'altra questió és com el porten el bolso.
S'ha de portar amb alegria, sense amagar-lo, amb orgull per haver copiat un hàbit profundament femení.
Aquest seria l´home 10. Pebrots 10. Personalitat 10.
Reconec que cauria de cul. Veient tios buscant bosses de disseny amb departaments i cremalleres, amb una nansa o amb dues, o tipus baguette, o gegant com el Carolina de mà de la Grace Kelly.

Un tipus així no s´hauria de deixar escapar, doncs demostraria una intel.ligència molt superior a la mitja.
I ja se sap que els homes intel.ligents són irressistibles.



helena


Comentaris

  • Enhorabona...[Ofensiu]
    AVERROIS | 07-05-2006 | Valoració: 10

    ...mariona, has aconseguit posar el dit a moltes llagues. La veritat és que fa temps havia portat la famosa "mariconera", després vaig passar a la bossa penjada donat que tenia que dur agendes, cartera, claus, telèfon etc. (viagra encara no). Però vaig arribar a un punt que vaig fer neteja i ara tan sols porto la cartera, el més petita possible i les claus. Qüestió d'organització.
    A part de tots els comentaris, el relat està molt bé i el tema dels acents, mare de deu el que costa, digam-ho a mi. O sia que endavant i força. I com sempre una forta abraçada.

  • jeje, sort que era[Ofensiu]
    helena | 06-05-2006

    sense ànim d'ofendre.

    Gràcies infinites.

    Salut i rebolica, com dius tu!

  • Sense ànim d'ofendre, puntualitze que...[Ofensiu]
    rnbonet | 06-05-2006

    ...jo la "bossa" la porte sempre damunt... i penjant! En posició erecta, clar està!
    Això de l'altra bossa, la que també penja, però del muscle, al meu temps antic ("au temps jadis", que diuen els francesos; o als "tiempos de Maricastaña" en llenguatge dels altres veïns) se'n deia "mariconera" (I conste que no tinc res en contra de l'utensili ni dels "gais", com diem ara).
    Per alusions, això de la 'viagra' quan passes dels cinquanta no és comú, i ni tampoc cal generalitzar... Hi ha infinitat d'excepcions que confirmen la no-regla... Però potser d'això en sabeu més les femelles que els mascles... (de manca de. I tampoc cal generalitzar...)
    I això que els "tios intel_ligents" les 'maten'... Ejem, ejem, ejeeeemm.!
    PS. Ortogràficament, caldria li fessis una ullada al tipus d'accents. I tot això t'ho diu un "tio" amb intel·ligència inferior a LA MITJANA...

  • Això i portar xancletes[Ofensiu]
    T. Cargol | 06-05-2006

    obliga a eatar-ne pendent, treu indepnedència i mobilitat: no pots arrencar a correr, per exemple; perquè? No sé, per anar a comprar viagra? No! Tinc el requisit de la edat però no és condició suficient.

  • Tinc un problema, i acabo de donar-me'n [Ofensiu]
    Angel Negre | 06-05-2006

    Colloons ara que ho dius on ho porto jo tot això, si quan arribo a casa surt tot, tinc un problema, tindre que organitzar-me.

    Instannnns, deixem el teu ..........,

    Bon relat farmacèutica amb farmàcia i potser sense sarró ??


    gege

  • A Mallorca[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 06-05-2006

    podriem riure d'això que els homes no duen bosses, bosses a Mallorca és una part molt particular de l'anatomia masculina, fins i tot hi ha dites "un bosses tristes" per exemple, és un tio d'aquets que sempre van cop piu. Un bossot, és un tio que mai farà riure una dona ...

    Gràcies pel teu generós comentari, a les Annes a Mallorca els diuen Aina, ma mare nomia Aina.

  • pebrots 10.[Ofensiu]
    instants | 05-05-2006

    personalitat 10


    Porto la bossa amb alegria però només cartera, mòbil, tabac, claus i encenedor, alguna factura i moneder... el llibre d'autoajuda l'he perdut.

    p/d: on tinc la bossa ?

    Apalí salut!

  • instants | 05-05-2006

    sóc un home 10 jajajajajajajaja.

    apalí salut!!