Gràcies Manel

Un relat de: helena

Gràcies, per tots aquests anys d´amor,
per les dues filles que m´has donat,
per ser el roure de la meva vida,
per ser la llum que il.lumina
cada un dels meus actes,

gràcies per ser tan honest,
tan insubornable
en els teus principis.
Ets el tronc de l´arbre
que em subjecta fermament,
i em captiva per estimar-te.

Ets el somni que sempre crec no merèixer,
ets jo mateixa en un tant per cent molt alt,
de vegades crec que ets meu,
ja sé que no,
només som dos éssers coincidents
en l´espai i en el temps.

ets un pes pesant dins la meva vida.
I t´estimaré fins que la mort arribi, Manel.


mariona


Comentaris

  • Diuen [Ofensiu]
    brideshead | 11-05-2006

    que mai no és tard si el goig és bo.... doncs això dic jo avui, perquè acabo de descobrir el teu raconet a RC i t'haig de confessar que, després d'aquests 33 escrits, no m'havia topat mai amb tu.

    Aquest poema és preciós, sobretot pel missatge que hi transcrius, ple d'aquest amor i d'aquesta admiració que sents per una persona. Has utilitzat paraules ben senzilles, del dia a dia i resulta que són les millors, les més entenedores, les més sinceres. He llegit la introducció i, francament, crec que l'hauries "d'instigar" a llegir-lo... jo crec que li entusiasmarà!

    Una abraçada i enhorabona per aquesta immensa felicitat!

  • Intens...[Ofensiu]
    jordiclusella | 05-05-2006 | Valoració: 10

    .. i breu, un poema excel·lent. Descrius poèticament i amb una sinceritat que fa posar la pell de gallina l'amor que sents cap a en Manel (un afortunat que es deixa perdre un escrit preciós).

    Felicitats helena!

  • Recolza't [Ofensiu]
    Yuna | 03-05-2006

    en aquest roure que tan estimes i continua escrivint. M'he passejat pel fòrum, on normalment no hi vaig, motiu pel que desconec aquesta petita retirada teva, però et diria que no val la pena, tots som com els colors, diferents, però no per això ni millors ni pitjors. Espero veure ben aviat que continues amb nosaltres, on estiguis més còmoda, on tu vulguis !!!

    Fins aviat !
    Yuna

  • Recolza't [Ofensiu]
    Yuna | 03-05-2006

    en aquest roure que tan estimes i continua escrivint. M'he passejat pel fòrum, on normalment no hi vaig, motiu pel que desconec aquesta petita retirada teva, però et diria que no val la pena, tots som com els colors, diferents, però no per això ni millors ni pitjors. Espero veure ben aviat que continues amb nosaltres, on estiguis més còmoda, on tu vulguis !!!

    Fins aviat !
    Yuna

  • GENIAL[Ofensiu]
    artemisa | 01-05-2006 | Valoració: 10

    M'ha semblat genial, helena. Transmets d'una manera que encisa. He pogut fins i tot viure cada paraula de l'amor cap al teu estimat. Els teus relats són genials, no deixis d'escriure mai!

    Artemisa

  • que bonic![Ofensiu]
    AnNna | 28-04-2006 | Valoració: 7

    m'encanten aquests poemes expressant l'amor cap a una persona i donant les gràcies per la vida que es porta.

    :)


    anNna

Valoració mitja: 9