Gràcies a tu...

Un relat de: ¥eÞe§

Gràcies a tu:
Compto els moments i no els anys.
M'aturo a pensar cada vegada que escolto qualsevol cançó.
No dormo a les nits.
Supero proves creient que tenen algun valor o sentit per a tu.
No em rendeixo mai.
Aconsegueixo l'impossible.
M'esforço día a día per ser millor persona i poder oferir-te algú millor.
Ploro un jardí de llàgrimes pensant que mai t'aconseguiré.
Demano als estels que puguis ser feliç.
Em dedico a incloure't en cada cosa que realitzo.
Estic contenta sabent que estàs fent-me costat i apreciant-me.
Em dones les forces necessàries per lluitar per un somni.
Per tot això i per milers de motius, gràcies a tu he après a ser pacient, a lluitar pel que desitjo de tot cor, però per sobre de totes aquestes, he après a estimar de debò...

Comentaris

  • Gràcies a tu[Ofensiu]
    Queca | 16-06-2006

    per escriure quelcom així. És tan tendre obrir el cor així a algú... No tothom ho sap fer, per pors, per males experiències, perquè es deixen endur per la melanconia i les patecades rebudes, sense parar-se a pensar que desprès de cada caiguda, t'alces, però t'alces més forta, i amb una altre aventura que compartir, i de la qual s'ha d'aprendre.
    T'he descobert avui, ara mateix, i t'escric. Perquè m'agrada la senzillesa amb la que escrius, perquè m'agrada el que dius, i com ho dius.
    Et seguiré llegint.
    Si necessites res, no dubtis en fer-m'ho saber. ;)
    Mil besades i una infinitud de somriures per a tu ninona!! Cuida't sempre molt!!