Gaudeix de la teva lluna...

Un relat de: cabopolonio

Ella fet un gran esforç per tu i tu ni ho has vist.
Tu has seguit feliç aquests dies sense preocupar-te ni com es troba ni com està.Tu simplement...ningú més.
Ara s'en adona de que va tot.Ella ja està farta de fer esforços i de no rebre res , ni un simple gràcies, m'ho he passat molt bé.
Simplement ha sigut un ...no ploris quan m'en vagi i prou.No és lo correcte i menys sabent com ha anat tot.
Ja en té prou , no pensa fer més de lo que li toca.
Gaudeix de la teva lluna...aixó si en solitari.
Potser t'ha passat algo o...qualsevol cosa extraordinària i increible...però encara que hagués sigut aixi ja no has comptat amb ella...quina és la teva mesura?agafa-la bé perquè un altre cop estàs fotent mal, ella possa tot de la seva part...però ja es veu que per tu...tot aixo potser et va massa gran però que sàpigues que ella ja no és el teu conillet d'indies , no ho tolera , està farta.I actua ràpid perquè sino ja si que la perdràs per sempre més ja no com a novia sino com a amiga.
Tot aixó és un acte d'amistat cap a ella , perquè vull lo millor per ella i pel seu cor i tu estàs fent-li molt de mal , i ella segurament un dia et dirà prou i no estarà al teu costat...ni t'ajudarà ni et parlarà i serà fruit de tot el dolor acumulat per les teves paraules i actes...si us plau sigues solidari i mira també una mica pels demés.

Comentaris

  • que real[Ofensiu]
    natasha | 21-11-2004 | Valoració: 9

    Felicitats x el relat!!descrius una realitat en que ella podria ser mol be jo. Una realitat que es viu a diari
    FELICITATS i un petonàs

  • si...[Ofensiu]
    cabopolonio | 21-10-2004

    és real i va dirigit a una persona en concret..el final ha sigut bastant xungu, aquestes dues persones ja no tenen cap tipus de contacte , ella s'ha cansat de patir tant i ell veu que només fa mal...solució?no veure's mai més...o aixo pretenen.
    un petonas

  • és real?[Ofensiu]
    Shu Hua | 21-10-2004

    això està dirigit a algú o t'ho has inventat? Sigui ocm sigui, els consells que dones no són dolents. Ei, com acaba?