Final de partida

Un relat de: x TheSaddestLittleAngel x

Estirada a la terrassa, només envoltada pel cel i la nit. Les estrelles pampalluguen a intervals pràcticament inapreciables i la lluna dansa entre a foscor, impulsada per la suau brisa estival que m'acarona i em despentina, removent-me els cabells i els pensaments. Resulta curiós com, aquests moments de quietud, aquests minuts de reflexió, poden ser els millors moments de tota una vida..moments per pensar,quan me n'adono dels meus errors,tot i ser massa tard per posar-hi remei. Ni tu m'estimes, ni jo et puc deixar d'estimar, una paradoxa malauradament certa...Potser la culpa va ser meva, potser havia de lluitar per tu i no ho vaig saber fer, potser per tu només fou un joc, potser mai em vas estimar..però, potser, encara et queda alguna cosa de mi, algun record, alguna mirada, algun somriure...potser vaig deixar passar el moment...no ho sabré mai..L'únic que se del cert és que vaig cometre el major error de la meva vida, condemnant-me a créixer dins el remordiment, maleint-me eternament per haver estat incapaç d'aconseguir-te, de lluitar per tu, d'endur-te a la bogeria...la bogeria de l'amor...

Comentaris

  • un sentiment conegut[Ofensiu]
    Addison | 24-05-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt perquè actualment em sento molt reflectit en l'estat que descrius i jo no he sapigut encara com expressar-ho per escrit. Moltes gracies. Et seguiré llegint.

l´Autor

Foto de perfil de x TheSaddestLittleAngel x

x TheSaddestLittleAngel x

19 Relats

13 Comentaris

23626 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
"Cada lletra és un poema;
cada mot és un sospir;
cada frase una abraçada...
i un petó els punts suspensius."