Igulatat aconseguida?

Un relat de: x TheSaddestLittleAngel x

Els inicis de l'actual lluita per l'igualtat entre homes i dones es troben reflectits en segles anteriors, en una època en la que els homes gaudien d'una immunitat absoluta davant del despreci sexista que se'ls atorgava a les dones; un despreci inclòs en l'educació dels fills, ja que, els qui defensaven l'igualtat pels dos sexes, ni tan sols eren escoltats.
Avui en dia, tot i no viure en una situació tan extrema, encara es poden diferenciar trets que marquen una societat sexista, en especial, en diversos sectors empresarials, on consideren a les dones inferiors o si més no, mostren discriminació a l'hora de contractar els empleats, ja que, consideren als homes més efectius al estar lliures de segones responsabilitats, com la casa o els fills, feines sovint relacionades amb les dones però que, si més no, es tracta d'ocupacions de parella, que poden ser exercides tan per l'home com per la dona.
No obstant, tot això representa una nimietat en relació a les societats d'altres països, on el nivell de discriminació sexual arriba al punt de privar a les dones de drets humans com pensar, opinar o aprendre.
Malgrat tot els avanços aconseguits, encara queda molt per fer i es tracta d'un camí que es basa en conscienciar a la població de que encara no existeix la igualtat absoluta i de que cal millorar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de x TheSaddestLittleAngel x

x TheSaddestLittleAngel x

19 Relats

13 Comentaris

23628 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
"Cada lletra és un poema;
cada mot és un sospir;
cada frase una abraçada...
i un petó els punts suspensius."