fent-la meva

Un relat de: totidolentot
Fent-la meva

La meva obsessió creixia de forma exponencial malgrat que aquella noia amb qui portava un temps compartint casa es mostrava antipàtica i distant. Era la filla de la meva parella, de fet poc després de que jo alternés casa meva amb la de ella, la noia va venir a viure a casa la seva mare perquè ho havien deixat amb el seu xicot.

La noia en qüestió té 34 anys te una cara de nina i un cos prim però amb un cul i uns pits generosos que la fan molt desitjable.
En un altre sentit però, Maria es una noia que no fot brot a casa i fa que la convivència sigui molt difícil sobretot per la meva parella que ja no sap que fer amb ella.

Al principi jo m’encarava amb ella i li deia que comencés a participar una mica en les tasques de casa; no hi va haver manera i al final vaig desistir.
La noia però tenia el seu què..... i encara el va tenir més a partir del dia en que arribant a casa la vaig veure endormiscada al sofà, era estiu i la calor era insuportable.

Ella normalment era molt recatada, però aquella tarda jeia estirada al sofà endormiscada amb el vestit apujat més amunt dels malucs les cames lleugerament obertes i descalça. M’hi vaig acostar i la meva sorpresa va ser enorme al constatar que no portava calces.

En apropar-me vaig agafar-li el mòbil i sorpresa ¡¡ la nena estava veient porno i no qualsevol porno ; En prémer el play apareixien 3 negres que es beneficiaven una noia menuda. Aquesta estava lligada i penjada del sostre.

En aquell moment la Maria va obrir els ulls, atrafegada, es va afanyar en recollir-se el vestit i a incorporar-se del sofà. Va quedar-se asseguda, encara no m`havia vist, el primer que va fer va ser buscar el mòbil, lògicament sense èxit doncs el tenia jo que estava justament al seu darrera.

Vaig tornar a donar play al mòbil, els gemecs que s’hi sentien van alertar a la Maria en saber-se descoberta. Es va girar espantada i va atansar la mà tremolosa esperant que li tornès l’aparell.
Caram ¡¡ vaig dir, - veig que t’agrada el sexe fort ?
- Torna’m el mòbil siusplau.
- Amb una condició, vull que et tornis a masturbar però ara davant meu.
- Jo no m’he masturba’t....

Al instant li vaig agafar la mà dreta i li vaig ensumar els dits.
-i... aquesta oloreta ?
No vaig poder contenir-me i decidit li vaig fotre una morrejada. Ella al principi pressionava els llavis però finalment va cedir i em va permetre que la meva llengua entrés. Quan vaig notar que ella s`hi avenia vaig deixar de besar-la.
T’he dit que et masturbis. Estira’t i comença.
- No puc, em fa vergonya, siusplau no m’ho facis fer això ¡¡
Vaig tornar a prémer el play del mòbil, vaig asseurem al seu costat a una certa distància. Vaig agafar-li els peus i vaig obligar-la a estirar-se de nou al sofà. Li vaig mostrar la pantalla perquè pogués veure el vídeo: A la noia li estaven xuclant el clítoris mentre els altres dos negres li llepaven les aixelles.

Maria no sabia que fer però la brillantor dels seus ulls delataven la seva excitació, ajuntava els genolls i agitava les cames, les mans davant dels seus pits amb els punys tancats. Mirava la pantalla i em mirava a mi.

Vaig esperar una estona fins que li vaig manar que es tragués la roba.
A poc a poc i amb tots els dubtes del mon es va anar despullant fins quedar vestida només amb la seva suor.

Vull que et pessiguis els mugrons ben fort, la Maria dubtava, vaig cridar ARA ¡¡
Immediatament va fer el que li deia, els mugrons se li van posar tibats i jo demanava que premés més fort. Obre les cames al màxim li vaig ordenar, a les hores va començar a obrir-les lentament, aquell cony rasurat era espectacular, petit però dilatat i traspuant excitació barrejada amb la suor del entre-cuix.

Vaig començar acariciant els seu peu i vaig anar baixant lentament fins arribar a la cuixa, un cop allà vaig acostar-me al seu sexe però sense arribar-lo a tocar, vaig passar a l’altre cama i vaig fer el camí contrari. Ella continuava prement-se els pits, les cames li tremolaven. Jo em mantenia ferm amb les carícies procurant no tocar ni un mil·límetre de la seva part més sensible.

Sense que ella se’n adonés jo estava gravant tota la escena amb el meu mòbil.
La Maria no podia suportar aquella situació i va deixar anar un pit disposada a acariciar-se la vagina, jo li vaig prohibir, a canvi li vaig ordenar que es poses dos dits a la boca i els xupes com si fos una polla. La imatge era sublim: els mugrons tibats, els seus llavis bavejant els dits sucosos en entrar i sortir de la boca a tota velocitat, les cames obertes al màxim, les cuixes li tremolaven sense control, els dits dels peus crispats. Estava al llindar de l’orgasme però en aquell precís moment li vaig abocar per sobre un got d’aigua gelada que hi havia sobre la tauleta, ella es va encongir i tot va acabar.

Ets un mal parit em va dir. – no ho saps prou li vaig contestar ¡¡
Poc després arribava la meva parella, ja era l’hora de sopar i com sempre ella i jo ho vàrem haver de fer tot, la Maria es va unir amb nosaltres quan la taula ja estava parada. Jo la tenia al davant menjava mentre mirava el seu mòbil, era un altre de les coses que ens molestava; jo me’n vaig anar a la cuina amb la excusa de anar buscar el vi, però vaig aprofitar el moment per enviar-li el vídeo que havia gravat, abans de tornar a taula vaig assegurar-me que ella ja l’hagués rebut, vaig seure a taula i li vaig retreure un cop més que mirés el mòbil mentre sopàvem.
La Maria només havia tingut temps de llegir el nom del remitent o sigui jo, i el títol del contingut “ETS MEVA”.

La Maria sabia que a partir d’ara jo tenia la paella pel mànec ; o començava a fer-me cas en tot o penjaria el vídeo a les xarxes.

Ja de bon matí ella es va afanar en tenir al menys les seves coses ben ordenades, i al vespre participava i ajudava a les tasques diàries. Va passar una setmana i tot anava sobre rodes, inclús la meva parella es va sorprendre del canvi sobtat que havia fet la seva filla d’un dia per un altre.

Durant tot aquest temps jo havia estat dormint a casa meva i per tant no havia coincidit amb la Maria. Al cap de quinze dies vaig tornar a casa de la meva parella.
La Maria en veurem de nou li van pujar els colors. La meva parella aquell dia li feia mal el cap i se’n va anar a dormir sense sopar.
A les hores en veure`s vulnerable per la situació encara es va posar més neguitosa, fins al punt de voler anar-se’n al llit amb la excusa de que estava cansada.
Jo em faré una mica de sopar, tu fes el que vulguis però vull que deixis la porta de la teva habitació oberta de bat a bat.

Jo vaig sopar, després vaig passar per davant de la seva habitació, ella jeia asseguda al llit i em va mirar de reüll. Jo i vaig llançar un paquetet, era un regal per a ella.
-Gràcies em va dir entusiasmada.
En obrir-lo, la cara li va canviar de cop. Era un mini consolador que funcionava control remot. L’aparell funcionava amb una APP que ja tenia instal·lat al meu mòbil.
-Fica´t el consolidador, i vesteix-te que anem a donar un vol.
La Maria no va poder fer altre cosa que obeir. Es va posar el consolador i es va vestir seguint les meves indicacions, un vestit negre de tirants curt i unes sandàlies de taló alt que aixecava encara més el seu preciós culet.

Vàrem entrar en un pub a prop de casa, ens asseguérem al lloc més il·luminat de la sala i vàrem demanar dos combinats. En aquell moment vaig posar en marxa l’aparell, al instant ella va fer un crit, jo vaig baixar la intensitat per que ella es pogués adaptar a la vibració. Maria em mirava amb ràbia i desig a l’hora. Ràbia per que es sentia presonera de la meva voluntat però amb la contradicció que aquest mateix fet la posava a mil. Jo vaig estar jugant amb l’aparell i amb l’excitació de la Maria durant una mitja hora però de manera que no arribés mai al orgasme. Ja anàvem pel tercer cubata i li vaig ordenar que anés al lavabo i es tragués les calces. Per fer-ho li donava 2 minuts temps suficient perquè no tingués temps de masturbar-se. Quan va tornar, portava el tanga a la mà, vaig dir-li que el deixés a sobre la tauleta, ella s’hi va negar, a les hores vaig posar el vibrador al màxim i ella del ensurt se li van caure les calces al terra.

Les vaig agafar i les vaig deixar sobre la taula. Ara el vibrador estava al mínim, just perquè la Maria sentís la seva presència, Vaig demanar el compte, el cap del local va venir a cobrar, jo vaig petar la xerrada amb ell prou temps perquè es fixés amb les calcetes de sobre la taula. La Maria no sabia a on ficar-se; Per més inri la vaig fer pagar a ella. Les ganes d’anar ràpid la van trair, finalment va trobar la targeta de crèdit. El cambrer va posar el datàfon justament a sobre de les calcetes, el cambrer li va clavar una mirada a la Maria que deixava clar una certa implicació amb el moment... Les calcetes les vam deixar a on eren i vam marxar.

Vam sortir del local a les 2 de la matinada i ens endinsarem al parc de la ciutat. Tot era fosc, hi havia alguns grups de nanos adolescents repartits per tot el parc.
Vam anar a un lloc apartat entre pins i plantes baixes. Allà li vaig ordenar que es tragués les sabates, els seus peus petits i arreglats em posaven calent. Vaig agafar les sabates i les vaig deixar fora del seu abast. Ella tant sols obeïa, no protestava, només esperava la següent ordre per acatar-la immediatament. Li vaig avançar el guió del que passaria a partir d’aquell moment.

-T´estiraràs a terra amb les cames obertes. Accionaré el vibrador perquè t’escorris. No et pots tapar la boca, si crides jo m’apartaré i et deixaré sola amb els convidats que puguin venir al sentir-te.
Mentre li estava explicant tot això ella ja estava en posició i amb una mirada ratadora.
Vaig començar al màxim del que donava l’aparell, ella es va tensar doblegant la esquena enrere i tensant les cames, de la seva boca va sortir un gemec sord i tot seguit es va haver de posar la ma a la boca per no ser delatada. Ella mantenia les cames obertes mentre les puntes dels dits dels peus arrossegaven la terra com si fossin petites excavadores. Després vaig baixar la intensitat a la meitat i ella es va poder relaxar una mica. Jo no podia aguantar mes la meva excitació i em vaig treure la polla. En veure el meu sexe la Maria em va senyalar la seva boca, jo m’hi vaig acostar, ella volia que li tapés la boca amb el meu sexe, jo també, però haguera estat massa fàcil per ella, em vaig posar darrera seu i li vaig agafar les mans, jo anava passejant el meu penis per la seva cara. A les hores va aparèixer una noia que es va plantar davant nostre, sense pensar-s’ho es va ajupir i li va començar a llepar el clítoris, al instant jo vaig posar al màxim el vibrador uterí després vaig aixecar-li les cames a la Maria per poder facilitar a la nouvinguda el cunnilingus. La Maria va explotar de plaer, va començar a tremolar tota, em costava mantenir-li les cames obertes, mentre la Maria es corria com una boja
la visitant em va agafar la polla amb la boca i la Maria em llepava els testicles.
Em vaig córrer amb una intensitat bestial i em vaig deixar caure a sobre del cos de la Maria.
Aquella mamada necessitava una recompensa. Tenia el poder sobre la Maria i el feria servir per donar plaer a la nova amiga, però això ho relataré en un altre moment......

Comentaris

  • Com que vas fent..[Ofensiu]
    Prou bé | 26-07-2022

    ..Llegiré la continuació

    Amb total cordialitat