Feliçment enfadada!

Un relat de: lily

Què dius, que els núvols ploren?
Doncs tant me fa!

Què dius, que no cridi?
Doncs escolta'm millor!

Què dius, que perquè estic així?
Doncs pensa-ho!

Què dius, que no t'agrada veure'm d'aquesta manera?
Doncs no em miris!

Què dius, que no m'enfadi?
Doncs deixa'm!

Ho és que jo mai em puc enrabiar?
Sempre he de fer bona cara?

No, no, no i no

Si! vull enfadar-me, no tinc ganes de ficar cares hipòcrites ni de dir frases que ja estan cansades d'ésser tant utilitzades!

Avui estic enfadada, ho crido i ho reivindico! I ningú te dret a canviar el meu estat d'ànim! Avui em giro i li dono l'esquena al món! Ningú m'ho pot retreure! Son els meus minuts de glòria, ara sóc jo mateixa, vull esbravar-me sense justificar-me i no patiu que en deu minuts seré Jo la de sempre, la que somriu passi el que passi, la que compren, la que viu aguantant una rialla al mon perquè mai es torci, però per uns segons aguanteu-me a mi! Per avui em desentenc de tot, deixeu que m'enfadi en pau...

Comentaris

  • Deixeu que m'enfadi en pau...[Ofensiu]
    MoLi | 19-11-2005 | Valoració: 10

    De vegades també penso que per què jo no em puc enfadar? A, els atres si, i jo no. Doncs una de les coses boniques de la vida és tenir sentiments, encara que siguin negatius: enfadar-se n'és un, i com a bona col·leccionadora de sentiments que sóc, aquest és un que aprecio especialment.
    Està molt ben expressat el relat, lily.
    Una abraçada,
    MoLi

  • Genial!!![Ofensiu]
    Airin | 14-05-2005

    d dbo, mlt xulo!!! i realista, sobretot això... q x un cop hem d ser protagonistes d la nostra propia vida, no? si no, qui ho ha d ser?

  • Felicitats!!! [Ofensiu]
    Eva_yam | 13-05-2005 | Valoració: 10

    Genial!!! m'ha encantat!! has descrit perfectament aq moment , aquesta sensació que ens passa per la ment.......aq moment que dubtes entre el .... poder dir o el d'haver-nos de callar!! comptar fins a 100 abans de poder parlar, cridar, ...!!! genial!!! no tinc paraules!!! una passada!!

    És el primer cop que et llegeixo!!! ho seguiré fent!!! felicitats!
    Un petonàssssss

  • Si, si[Ofensiu]
    NuNNy | 13-05-2005 | Valoració: 9

    Crec que has sabut definir molt bé l'estat d'ànim q sento ara mateix, ni jo mateixa ho hagués pogut dir millor.
    Gràcies per fer sortir un somriure del lloc on l'havia amagat...

    Seguiré llegint els teus relats

  • temàtica...[Ofensiu]
    Capdelin | 10-05-2005 | Valoració: 10

    original, començament bestial, simple però bo... raonament preciós, rebel, desenfadat, natural, humà.. i el títol, perfecte!
    tens creativitat, originalitat i recursos i imaginació...
    avui t'he conegut i per força et seguiré llegint... les paraules manen! i et llegiré tant si estàs enfadada o no!
    un petó i una abraçada!

  • tota la rao[Ofensiu]
    tulip | 08-05-2005

    Molt b o, quina gran forma de descriure aquest estat d anim, si k es ben cert que avegades va b cridar, enfadar-se, desfogar-se, i oblidar tot i tothom. Això si, nomes uns instants, no m agradaria que la rialla del mon és torces...

    Segueix aixi, et segueixo llegint. un peto!

    adam.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de lily

lily

13 Relats

34 Comentaris

19135 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
una pelacanyes de l'any 1986.

breu resum:

teatre ... ART . . somiar

BÀSKET ... rumbeta bona

lletres, PLATJA

Mont-ral ........ skajazz ..matalassers

ORIGINAL ... catalunya

ROCK CATALÀ ..pluja ...cbt

FESTA sol
...

ballantine's&cola ... VERD amistat


... feliç ....

JO amor RIURE viatjar
...

llegir APENDRE ... .... etc.
... ...
... ETC ... ... ... ...etc...




... SALUT !!