Felicitats

Un relat de: malasang

M'he promès escriure't les paraules més boniques del món, però res em convens, vull per a tu versos que siguin més que paraules, més que boniques, i que surin més enllà del món. No puc limitar-les, com cada cop que t'abraço, que no em limito a reposar el meu cap sobre el teu cos i fregar l'esquena en moviment prolongat, sinó que cada part de mi que et toca deixa anar infinites ones d'amor.

Sura, sura com ho faria un hipopòtam en una gran bassa, sura per l'espai d'amants d'estrelles, perquè és allà on vaig enterrar allò que tant em valoraves... Allà hi he deixat el seny, a la muntanya de Sant Salvador.
Tant és si a mitjanit la foscor ens amenaça, tan és si la lluna em vol enganyar, sé que són els teus ulls els que m'il·luminen i m'encenen i em nuen...
I em perdo entre els teus cabells, i tu et perds entre els meus dits, i jo entre els teus petons, i tu entre cada carícia, i jo entre llepades, i tu entre els meus pits, i jo entre la teva panxa, i tu entre les meves cames, i jo en tu, i tu en mi... tu, jo...

Comentaris

  • Genial![Ofensiu]
    Emelkin | 20-04-2006 | Valoració: 10

    Uau! m'ha encantat, si, ja se no és per mi! però l'he gaudit, gràcies per aquest minut de lectura i pel calfred al llegir el final, buff quin final...

  • mOLT BÉ[Ofensiu]
    hilderoy | 15-04-2006

    Hola! el relat està molt bé, i la biografia també.
    Sembla que escriguis poesia sense voler-ho. Brodes el text. Perquè et fas dir malasang? per la biografia no ho sembla...

    MARTA

l´Autor

Foto de perfil de malasang

malasang

17 Relats

22 Comentaris

20600 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
No em caracteritzo per fer-me i tenir mala sang, aquest nom ve de Sopa de Cabra, és una cançó que m'agrada.
Vaig néixer al 1989 a un poblet que se'n diu Súria, tranquil. Així m'ha encaminat la vida, una vida tranquil·la i jo especialment, sóc una persona molt tranquil·la i extremadament perfeccionista...
M'agrada la música, és mitja vida, sempre n'escolto i de tot tipus, també toco el clarinet, la guitarra i la gralla.
Gaudeixo de la lectura.
M'encanta aprofitar els regals de la natura. Per exemple banyar-me als rius, caminar per les muntanyes, berenar al bosc amb els amics, estirar-me en camps de roselles vermelles, acompanyar al Sola quan va a l'hort, menjar-me les volves de neu...

Per a més o qualsevol cosa:
malasang13@hotmail.com