Avui la lluna ha amagat el nas

Un relat de: malasang

La lluna estava darrera una persiana de núvols foscos, durant el dia havia plogut.
Ella atònita davant tanta bellesa li va dir al senyor Hipo que es despistés un segon de la carretera i mirés la lluna de reüll. Desconfiat va protegir-se el cos i va mirar-la a ella, no volia seguir la guerra de pessigolles, mossegades, enganys i estratègies. Ella al veure com reaccionava el senyor Hipo no va poder evitar una riallota.
- No siguis burro i mira la lluna.
- No em toquis més...
- D'acord...! No et tocaré més...
- Ja m'entens...

Murmurant un "tu t'ho perds" va seguir observant.
Arbre, lluna, arbre, lluna, arbre, lluna... lluna, senyor Hipo.
La mirada es va aturar en ell. Els ulls perduts i somriure emmarcat. Tenia un aspecte tan feliç que en observar-lo se li va encomanar la rialla en els ulls i un cor a punt d'explotar.
Va agafar aire per empassar-se els sentiments, doncs estaven arribant al poble i el cartell de desconeguts se'ls hi penjava a l'esquena. Era l'hora de passar la balda al cor, acotar el cap i anar a dormir, ella sense ell, ell sense ella.

Ella li va posar la ma al clatell, va jugar amb els seus cabells, sap que li encanta.
Es va acariciar els llavis mentre un "ja ens veurem" ressonava en els vidres de cada finestreta.




Ara tot tant solitari, tot era ell i ella i el so de les cigales i la lluna amagant el nas.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de malasang

malasang

17 Relats

22 Comentaris

20599 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
No em caracteritzo per fer-me i tenir mala sang, aquest nom ve de Sopa de Cabra, és una cançó que m'agrada.
Vaig néixer al 1989 a un poblet que se'n diu Súria, tranquil. Així m'ha encaminat la vida, una vida tranquil·la i jo especialment, sóc una persona molt tranquil·la i extremadament perfeccionista...
M'agrada la música, és mitja vida, sempre n'escolto i de tot tipus, també toco el clarinet, la guitarra i la gralla.
Gaudeixo de la lectura.
M'encanta aprofitar els regals de la natura. Per exemple banyar-me als rius, caminar per les muntanyes, berenar al bosc amb els amics, estirar-me en camps de roselles vermelles, acompanyar al Sola quan va a l'hort, menjar-me les volves de neu...

Per a més o qualsevol cosa:
malasang13@hotmail.com