Renova't

Un relat de: malasang

...Decideix perdre's per aquella vorera de rajoles diferents, algunes de línies rodones, d'altres amb línies rectes deixant imaginar un dibuix abstracte que mai ha arribat a entendre, rajoles brutes de sorra, de cendra, d'escopinades, de bassals protegits per fulles seques...
Els seus pensaments li recorden: "En som masses senyoreta, estem per a tot arreu i el teu cap se'ns ha fet petit. Ens agradaria acariciar-te el front però ens remous, ens mareges... No som nosaltres bufona, ets tu qui et fas mal".
En aquell precís instant, és quan fa un gran crit, amb totes les seves forces, com si cada decibel de més la netegés per dins. El món, eixordat, deixa de girar, i el sol tan sols il·lumina els seus ulls fins que aquests brillin tan com l'astre. Serà llavors quan l'aire tornarà a despentinar-li els cabells i el soroll dels automòbils tindran més importància que els seus batecs, però ja no estarà abatuda, ara quan camini no mirarà les rajoles depriments, ara serà capaç de caminar fins hi tot amb els ulls tancats.

Comentaris

  • no hi sóc | 14-02-2007 | Valoració: 10

    Les teves linies m'han portat ha recordar moments de la meva vida

  • Surienca[Ofensiu]
    Melcior | 13-02-2007 | Valoració: 10

    No deixi d' escriure senyoreta mala sang.
    Endavant.

l´Autor

Foto de perfil de malasang

malasang

17 Relats

22 Comentaris

20645 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
No em caracteritzo per fer-me i tenir mala sang, aquest nom ve de Sopa de Cabra, és una cançó que m'agrada.
Vaig néixer al 1989 a un poblet que se'n diu Súria, tranquil. Així m'ha encaminat la vida, una vida tranquil·la i jo especialment, sóc una persona molt tranquil·la i extremadament perfeccionista...
M'agrada la música, és mitja vida, sempre n'escolto i de tot tipus, també toco el clarinet, la guitarra i la gralla.
Gaudeixo de la lectura.
M'encanta aprofitar els regals de la natura. Per exemple banyar-me als rius, caminar per les muntanyes, berenar al bosc amb els amics, estirar-me en camps de roselles vermelles, acompanyar al Sola quan va a l'hort, menjar-me les volves de neu...

Per a més o qualsevol cosa:
malasang13@hotmail.com