Et veig

Un relat de: angie

Et veig dalt l'escala penjant una bombeta,
et veig llegint en veu alta, escrits de poeta,
et veig treient el sopar del forn amb compte,
et veig passejant sota un paraigües enorme.

Et veig quan compartim un moment íntim,
et veig dormint recolzada al meu pit,
et veig, et veig, i no puc fer altra cosa,
estigui el sol al cel lluent o bé sigui de nit.

I encara que no ets amb mi, et tinc a la vora,
m'has obert el món a la il.lusió
i tot el que sóc ho tens tu ara,
et veig, et veig, llum de la meva foscor.


Comentaris

  • Al llarg d'aquest temps[Ofensiu]
    brideshead | 02-01-2006

    que porto a Relats, he après moltes, moltes coses, i una d'elles, és que la poesia pren vida en la interpretació que en fa cada lector. I a mi, aquest poema teu em fa sentir una sensació especial, no diria estranya, ni críptica, però diferent. El teu poema em diu que has intentat reflectir un estat d'ànim baix, una mica apesarat. Aquest "et veig", repetit al llarg de tot el poema, ets tu mateixa, és el llum (la teva esperança) que veus al darrera de totes les situacions quotidianes que ens descrius.

    "...
    I encara que no ets amb mi, et tinc a la vora,
    m'has obert el món a la il.lusió
    i tot el que sóc ho tens tu ara,
    et veig, et veig, llum de la meva foscor".

    Ets a punt de recuperar l'alegria, la il·lusió, després d'uns moments crítics, difícils.

    No sé si el teu missatge va per aquí, però és que els teus versos m'han inspirat.... perquè la poesia esdevé vida en cadascún de nosaltres!

    Una abraçada, angie. Que el nou any sigui ple de llum i color.

  • És el mateig qui escrigui el poema.
    Dona per home.
    Home per dona.
    Dona per dona.
    Home per home.
    És el mateig, TOT ÉS ESTIMAR.

    Un petonet. Pilar

  • La Banyeta del badiu | 01-01-2006 | Valoració: 10


    Tinc un petit poema, EL MEU HOME , que veig un paralelisme amb el teu. Veure a la persona estimada sensa que hi sigui, aixó... ËS AMOR!!.
    El gatet ... és una pasada !!!.
    Un bon 2006. Un petonet Pilar.

  • El que més m'agrada[Ofensiu]
    Carícies | 01-01-2006

    de la teva poesia és que té un lligam especial amb moments reals. M'agrada la sensació de llegir experiències viscudes i no pas moments embellits. No sé com expressar-ho i potser m'equivoco però sembla que la teva poesia neix de la necessitat d'explicar-te i de gaudir de les teves emocions.

  • RainBow_CoLouRs | 01-01-2006

    BON ANY NOU 2006 ANGIE^^
    ESPERO PODER-TE LLEGIR MÉS, I APRENDRE'N MOLT DE TU!!

    PETONASSOS

  • que n'[Ofensiu]
    Yuna | 31-12-2005

    és complicat viure el dia a dia quan els records són tan presents, sembla que el temps res curi.

    Ànims.

  • doncs...[Ofensiu]
    Capdelin | 31-12-2005 | Valoració: 10

    que segueixis veient i veient... i gaudint i feliç en aquest any nou 2006 i que els teus versos ens omplin de poesia i esperança.
    ptons i una abraçada!

  • és preciós...[Ofensiu]
    quetzcoatl | 31-12-2005 | Valoració: 10

    saber que existeix algú que ens il.lumina, ja sigui una mare, una filla, un amic... El caliu humà, els sentiments i l'amor, en general, són coses que val molt la pena viure. La resta és un passatemps.

    Angie, preciosa, et desitjo un molt feliç 2006, tandebò ple de llum i de bones energies. Jo estaré un temps una mica absent però prometo deixar-me veure de tant en tant!

    molts petons i una abraçadassa!

    m

  • he anat llegint els...[Ofensiu]
    mjesus | 31-12-2005 | Valoració: 9

    teus relats i reptes que has anat publicant i m'han agradat són tendres i sembla que hi hagi dolçor al darrera.
    Ous estrellats l'he trobat original. Ehnorabona!
    Et seguiré llegint.
    Feliç 2006

  • Omplir[Ofensiu]
    brumari | 30-12-2005

    les absències amb els ulls de l'amor pot donar-nos imatges increïblement reals.

    Un bell poema

    Bon any nou!

  • Quan...[Ofensiu]
    AVERROIS | 30-12-2005 | Valoració: 9

    ...estàs enamorat tan sols hi ha una imatge que vols veure, la resta queda difuminat. Una abraçada.

  • quina sort!![Ofensiu]
    Baiasca | 30-12-2005

    grata companyia la que tens!!

    felicitats per plasmar-la tan bé...

    :)

    Millor any nou 2006!!

    Yas

  • Hola angie![Ofensiu]
    ROSASP | 30-12-2005

    Has capturat la llum de les coses més quotidianes i s'han encès amb un somriure ple de pessigolles de colors.
    He acabat pensant que la llum i la foscor formen part d'una mateixa cosa i en el fons es complementen.
    M'ha donat la sensació de poder extreure espurnes de llum d'entre l'obscuritat i m'ha cridat l'atenció que jo també tingui aquesta sensació tantes vegades; tinc uns haikús mig preparats de llum i ombres que justament expressen quelcom semblant al que m'ha fet sentir el teu poema. Sempre fa il·lusió veure com es poden compartir sensacions i sentiments que van més enllà de les paraules.
    Encara que molts cops no la puguem veure, es reconfortant i esperançador saber que sempre està allí, molt a prop nostre...

    Bon Any i una forta abraçada!

  • Ainoa | 30-12-2005

    que bé!! sóc la primera!!! Estic fent unrepas de relataires ara que just s'acaba l'any, i mira per on, trobo la segona part d'un poema que em vas recomanar per passar la meva tristor, però veig que lo meu no té cura, i el teu poema ho reflexa. Llum de la foscor... i tant!! però també faegiria que és la meva foscor dins la poca llum que em queda dins!!

    Que tinguis bona entrada d'any!!

    Un fort peto

    Ainoa

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

277100 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com