Esberlant barreres

Un relat de: gypsy

Fragilitat del poema,
de l'ànima del poeta,
llum que crema
en el nostre horitzó
empeltat als límits.

Esberlant barreres,
assolint la llibertat
dels mots que flueixen
com l'aigua d'un riu,
que brolla a raig
amb devoció.



gypsy

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    ciosauri | 13-01-2009 | Valoració: 10

    Per l'aniversari i pel poema. I gràcies per recordar-te de mi.
    Em sento ben identificada amb les paraules fragilitat i límits... i m'agrada molt la paraula llibertat. Trobar-les totes tres juntes ja és per celebrar-ho. Una abraçada!

  • Molt maco el poema i felicitats 5é anniversari de RC[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 11-01-2009 | Valoració: 10

    a més una forta aferrada pel coll plena d'estimació i desitjant-te molta creativitat per aquest any recén estrenat.

    Josep-Keops el beduí d'ultramar

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Tocat i engrescat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-01-2009 | Valoració: 10

    M'agradat molt el teu Poema. Felicitats.
    I m'han entrat dins dues paraules.... barreres (procuro aprendre a saltar) i fragilitat (inventari positiu). Gràcies.

  • Mariona![Ofensiu]
    F. Arnau | 09-01-2009 | Valoració: 10

    M'agrada la teua poètica, que sembla has encetat als tres darrers poemes, com va apuntar el meu paisà rnbonet al comentari que va fer del teu poema "Vòrtex", on també havia vist com un canvi en l'estil i un apropament a la mètrica. Jo no diria tant, però és veritat que note un canvi, sobretot en aquest darrer, cap a una Poesia on l'objecte és la mateixa Poesia, i no tant el fet amorós, com era sovint en els teus anteriors poemes.
    Estic totalment amb tu, i has triat un títol que sembla tota una declaració:

    Cal esberlar totes les barreres, cap a la Llibertat de la Poesia!!!

    Una forta abraçada!

    FRANCESC

  • a mi em passa igual[Ofensiu]
    Fidel Català | 07-01-2009

    els poemes em sortien així, a raig, i a voltes no els reescric, i ara els vaig penjant gairebé sense corregir, a raig, com l'aigua que ens baixa per Fontmartina, aqui al Montseny, passa-hi un dia, i veuràs un riu bonic i acollidor, així com petit, segur que t'inspira algun poema, a mi m'ho va fer, potser un dia el penjo.

    F.V.

  • Més mots...[Ofensiu]
    franz appa | 07-01-2009

    més paraules per estimar, per sobreeixir les barreres, estenent llaços de comunió...
    Un poema tan lleu, tan aparentment fràgil -i tan vigorós, com tot el que es fia amb valor de la seva sensibilitat-.
    Una abraçada més,

    franz

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

450085 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu