Enamorada d'uns ulls blaus

Un relat de: xiuxiueig

Un dia,
al despertar,
m'estaves mirant, tu, amb aquests ulls de color oceà.
No vaig poder evitar fer-te el peto més llarg del univers...
Només vaig parar en el moment en que,
vaig comprendre,
perquè havia somiat tan bé aquella nit,
tu havies estat mirant-me...
havies passat la nit estimant-me en silenci...

Comentaris

  • D'aquest poema[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 02-01-2006

    es desprèn un sentiment i una comunicacio intensos. Fins el punt que el fet que els ulls blaus, quan et miren, poden fins i tot alterar els teus somnis, introduir-se, i convertir el teu somni en el millor.

    És un poema molt tendre i senzill, però intens. Tan com l'amor.

    La idea és bona. T'animo a que continuis escrivint!!

    Una abaçadota.

    Salz.

  • Un consell[Ofensiu]
    filladelvent | 02-01-2006

    Vigila amb els signes de puntuació... sembla que el teu poema vagi a batzegades (amb perdó), m'hi falta ritme... i diria que és en gran part per un excés de comes i una poc encertada distribució dels versos i frases. Com diu l'angie, falta lligar les dues parts...

    Amb tot, l'important és que tens coses a dir, segur que moltes més que aquestes de que ens parles, al teu cap, i et dono ànims a seguir endavant.

    Que tinguis un any nou replè d'inspiració i de ganes de progressar.

    -Filladelvent-

  • bonic...[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 02-01-2006 | Valoració: 9

    preciosss

  • Poema tendre.[Ofensiu]
    angie | 02-01-2006 | Valoració: 8

    Les imatges clares i els sentiment resumit en l'últim vers.
    M'hi falta però alguna cosa... una mica de lligam entre la primera estrofa i el desenllaç, el trobo molt precipitat... (és una percepció personal, de totes maneres).
    L'essència del poema és l'enamorament i això ja val la qualificació que et poso. (no valoro normalment però com és el primer teu, ho faig)

    un petó

    angie

l´Autor

Foto de perfil de xiuxiueig

xiuxiueig

25 Relats

33 Comentaris

24234 Lectures

Valoració de l'autor: 9.07

Biografia:
Hola a tothom!! em dic Ariadna i sóc de Barcelona.
Espero fer-vos passar una bona estona llegint els meus relats, i també espero poder aprendre gràcies a els vostres comentaris, ja siguin positius o negatius.

******

Hi ha moments a la vida que saps que mai oblidaras, però per desgràcia també hi hauran que no passaran mai... per aixó necessito escriure, per els moments que sempre portare molt ben guardats i cuidats dins meu, i per expressar el meu desig encara denegat...


Un petonas a totes i tots!!!!




ariadna_5_@hotmail.com