Perquè t'estimu?

Un relat de: xiuxiueig

Camino perquè vull caminar,
Menjo perquè vull menjar,
Dormo perquè vull dormir,

Et miro perquè et vull mirar,
Et busco perquè et vull trobar,
Et toco perquè et vull sentir,

Escric perquè vull escriure,
Somric perquè vull somriure,
Jugo perquè vull jugar,


Estimo perquè vull estimar?

Comentaris

  • Genial![Ofensiu]
    Jo sóc Jo | 20-08-2006 | Valoració: 10

    El teu poema em recorda el "Perquè vull" de l'Ovidi Montllor. Tot i que és menys extens, la pregunta final el fa més interessant. No, no estimem perquè volguem. O potser hauria de dir: no estimu perquè ho vulgui fer. L'amor conjugal no es busca, neix i es defineix. L'amor familiar tampoc no es decideix, es crea per afinitat i convivència... I jo no sabria parlar gaire de l'amor, però qualsevol tipus d'amor és indecisible. No estimes perquè el teu cervell ho vulgui, ni els teus ulls, ni el teu entrecuix, però tampoc perquè ho vulgui el teu cor. El sentiment creix en el descuit. El que passa és que la gent està contenta d'estimar, i per això creuen que volen estimar aquells que estimen. Perquè l'amor els va bé. Jo ho entenc així.

    Com diu l'Ovidi, "Plovia aquell dia. Perquè vull! Perquè tinc ganes que plogués! Sortia ella de casa. Perquè Vull! Perquè tinc ganes que sortís!..." i és que resulta que "Tot comença en un mateix".

  • Tu vols![Ofensiu]
    Unaquimera | 13-02-2006

    Una vegada em van dir: "no diguis no puc, diguis no vull" " no diguis si puc... digues vull... "
    He dubtat moltes vegades al respecte, però llegint-te a tu no queden massa dubtes: tu vols!! Endavant!! Una abraçada,
    Una quimera

  • Clar [Ofensiu]
    Yuna | 13-02-2006

    que vols estimar ! Qui no vol estimar ! El millor és que et facin estimar, per tot el que se't desperta dintre !

    Continua així de rebel i estima !!

    ¶:)

l´Autor

Foto de perfil de xiuxiueig

xiuxiueig

25 Relats

33 Comentaris

24205 Lectures

Valoració de l'autor: 9.07

Biografia:
Hola a tothom!! em dic Ariadna i sóc de Barcelona.
Espero fer-vos passar una bona estona llegint els meus relats, i també espero poder aprendre gràcies a els vostres comentaris, ja siguin positius o negatius.

******

Hi ha moments a la vida que saps que mai oblidaras, però per desgràcia també hi hauran que no passaran mai... per aixó necessito escriure, per els moments que sempre portare molt ben guardats i cuidats dins meu, i per expressar el meu desig encara denegat...


Un petonas a totes i tots!!!!




ariadna_5_@hotmail.com