En cada rostre

Un relat de: gypsy

Tothom parla. Fan una música compacta de fons, mentre el temps s'esdevé indiferent. Observo la gent arraulida des d'un lloc privilegiat. Miro les seves cares: tristes, amoïnades, somniadores, rialleres... i hi veig un petit univers en cada rostre que passa i desapareix en qüestió de segons. Algú arriba a fitar-me els ulls i s'interroga sense obtenir-hi resposta. No n'hi ha de resposta. Només hi ha un món per ullar, des de la finestra dels pensaments.




Comentaris

  • 5è aniversari!!![Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Potser mai...[Ofensiu]
    onatge | 16-12-2008 | Valoració: 10

    no hi ha resposta, perquè nosaltres som la resposta, malgrat que de vegades només som la veu, i altres ni això. I vivim dins del gran eco que ens fa viure per tot arreu...


    Salut.
    onatge

  • Ei, gypsy![Ofensiu]
    brumari | 27-11-2008

    Algú va dir que el rostre és la part del cos on l'ànima es mostra i es disfressa.

    A mi m'agrada aquest pensament, perquè per a aquells que volem escriure és un repte esbrinar què hi ha rere cada gest facial, al fons de cada mirada. En definitiva, el que tu fas en el teu breu i intel·ligent relat.

    Molts petons,

    Joan

  • Jo crec...[Ofensiu]
    AVERROIS | 27-11-2008 | Valoració: 10

    ...que si que hi ha resposta en cada mirada...la resposta és tan sols "vida", una vida que s'escapa de les mans com la sorra entre els dits. Una vida per viure, una vida per compartir.


    Una abraçada.

  • Sí, gitaneta![Ofensiu]
    rnbonet | 27-11-2008

    Deia aproximadament un refrany castellà que "als flacons menuts hi roman l'essència gran". O una cosa semblant, en traducció lliure.
    I pensant en 'literatura', també allò de "lo bueno, si breve, dos veces bueno".
    I has encertat, xicona, en la teua ... descripció? personal: ambient i objectivitat... O només serà una visió subjectiva?
    La decisió final...del lector! I d'això -a més d'una utilització correcta i fluida del llenguatge, se'n diu LITERATURA.
    Molta salut i bona rebolica!
    PS.- Tu te'n passes a la prosa, darrerament; i jo acurte un pas cap els 'renglons curts'.

  • La cara i la mirada[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 27-11-2008 | Valoració: 10

    Tot un tresor. I m'agrada molt el teu relat,

  • Petit gran relat[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 27-11-2008 | Valoració: 10

    Observant cada rostre atentament ens adonem d'aquest petit univers que tot ésser porta dins seu.
    Un relat breu, però profund que fa pensar molt.
    Gypsy, escrius triant les paraules amb una cura exquisida. Molt bé, sí senyora!
    Petonets.
    Mercè

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

451011 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu