em fas un petó?

Un relat de: llumdenit

Els teus ulls clars s'em claven, transparents com l'aigua... em fas un petó? preguntes...
Saps que t'el faré, no un, mil si cal. I em donaré sencera a tu, a les teves mans, la teva boca. El teu alè serà el meu alè i els teus gemecs de plaer em faràn oblidar que no m'estimes.
Tenim sexe, em vas dir, només es això. Com t'ho fas per fer l'amor a qui no estimes?. El sexe es un impuls més urgent, més buit, més fred. Tu no tens sexe amb mi.
Massa tendresa per no ser amor, masses carícies i paraules d'estimació.
Si així em vols tenir, ja m'està bé, no em queixo. Si això no es estimar per tu, com serà quan estimis de veritat?
Em fas encendre una espurna de gelosia per la dona de qui t'enamoris. I lluito per no pensar, buidar el cap, gaudir del moment sentint la teva boca càlida que em mulla el cos.
Passaré dies sense saber de tu i quan de sobte soni el telèfon, em tornaràs a tenir davant teu. Quan els teus ulls clars s'em clavin i tan sols amb la mirada em despertis papallones per tot arreu, amb els teus llavis a prop dels meus, em tornaràs a preguntar.....
em fas un petó?

Comentaris

  • un relat sincer[Ofensiu]
    poetessa frustrada | 07-11-2006 | Valoració: 9

    A vegades és difícil fer una separació clara entre l'amor i el sexe i realment més difícil és fingir que només és sexe quan realment els ulls de l'altre persona et transporten a un món màgic del que vols estar envoltada.
    Escrius molt bé llumdenit, seguiré la teva pista i llegiré el que ens mostres.
    Saps? Només llegint el que escriu algu pots arribar a saber com és aquella persona, només cal llegir els teus escrits i saber que ens estàs mostrant aquella llumdenit que no deixes vegi tothom. Per això, per compartir-ho gràcies.
    Petons i fins les pròximes línies que em facin gaudir.
    Txell

  • El follet de la son | 18-10-2006 | Valoració: 10

    Estimar és més difícil que enamorar-se. Però tantes i tants confonem a vegades aquests dos termes que sovint acabem caient en un remolí de paraules poc concretes. Estimar no es diu, es demostra.

    Un relat preciós, m'ha encantat!

  • amelie | 17-10-2006 | Valoració: 10

    la viva imatge del meu estiu. et seguire llegint m'ha agradat.

    amelie

  • M'ha agradat molt.[Ofensiu]
    Charlotte | 17-10-2006 | Valoració: 9

    M'encanten els monòlegs interiors, perquè sempre s'hi poden trobar reflectides experiències dels lectors. la seva brevetat encara el fa millor.

  • Un relat...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 17-10-2006 | Valoració: 9

    ...terriblement intimista, que parla d'una realitat a la qual molt@s ens hem hagut d'enfrontar! Que dur que és saber que t'estimen sense que ho vulguin reconèixer!

    Enhorabona pel relat, i et continuaré llegint en porpers textos que publiquis.

    Sol_ixent

  • Benvinnguda!!![Ofensiu]
    principiant | 16-10-2006 | Valoració: 10

    Benvinguda a relats en català. Tots tres relats m'han agradat, però aquest m'ha deixat glaçada... Sembla que em coneguis, que hagis escrit la meva història...encara que de ben segur que és la d'un altre, potser la teva? Enhorabona per com escrius, et continuaré llegint. Una abraçada.

  • Francament bo![Ofensiu]
    Arbequina | 16-10-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt aquest mini relat; és ple de virtuts. Anava a destacar-te'n unes quantes, com la manera que tens d'explicar un amor cristalí, sense embuts, o la psicologia de l'enamorada, algunes descripcions molt atractives, etc. Però tot ell és rodó; aquest minirelat està molt ben fet. He gaudit molt llegint-lo.
    Benvingut/da a relatsencatala.

    Una abraçada.

    Arbequina.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de llumdenit

llumdenit

33 Relats

60 Comentaris

36222 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Estic aqui des de fa uns quants anys, però no n'era conscient. Un amic em va donar la mà i em va ensenyar el camí, i ara si que si, per fi.
Em posaran falta per arribar més de quaranta anys tard? No crec, perque he trobat la llum de nit.
Has sentit mai un calfred al clatell mirant la lluna una nit qualsevol? soc jo, que et parlo a la orella, em sents? ei, només et vull dir hola, no t'espantis.
Benvingut al club de la màgia de la lluna, la llum de nit.
Respira...

si em voleu dir alguna cosa: titindia@hotmail.com