Els dies passen

Un relat de: sensecor

Estic canviant...ja no sóc la persona que ahir hagués arriscat tot per només sobreviure...
No se encara si es per a bé o per a malament,
Però, que es dolent o bo?

Vaig estar enganyat...algú hem va dir una dolça mentida sobre la meva vida...hem van dir que has d'entregar-se per poder ser feliç,
Feliç...tan sols són cinc lletres a les que no puc arribar...

El dia d'ahir vaig decidir treure'm el rostre per a que tots veiessin la meva ànima,
vaig decidir ser perfecte, per adaptar-me a la hipòcrita ciutat.

El dia d'ahir vaig decidir demostrar-te que mereixia el teu amor...
un dia desprès et vaig oblidar i al dia següent només vaig decidir canviar,
els dies passen lentament, molt lentament que no me'n adono del rellotge...

Les persones tracten de sobreviure aquí
jo només vaig intentar recuperar-te, però el temps hem va agafar, mai serè perfecte...encara no sóc un home i encara no t'explico que et necessito...
com podeu veure estic canviant...ja no ho dono tot per sobreviure.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de sensecor

sensecor

150 Relats

160 Comentaris

191956 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
Vaig néixer el 15 de novembre de 1989 a Granollers (aprop de Barcelona). Als dos anys vaig anar-me'n a viure a un poblet perdut per Tarragona i vaig passar allà tota la meva infància. Als 12 o 13 anys vaig tornar cap a el poble del qual vaig pirar quan tenia dos anys i mira aquí estic.

Passo tots el caps de setmana a Barcelona. Que si de festa per aquí, que si fer una volta, que si anar de compres...en fi m'encanta la ciutat de Bcn.

Tinc una personalitat que hem caracteritza molt ja que no em tallo gens a l'hora de dir les coses i no em tallo amb la gent que no conec. Hem considero molt alegre i diuen que sóc molt simpàtic.