Els bons amics

Un relat de: angie

Quan rius, el teu gest continuen, el parlar d'un sempre fa ressó,
no cal llaurar la terra per a que en neixi del bo i millor.
Faran fressa i xerinol.la i un ampli núvol al seu voltant, sentint-te en ell inmersa et semblarà que et mous surant.
Però si un amic deixa de veure't, i el contacte de sobte es perd, és com una crua malaltia que et deixa el cor ben fred.
L'amistat és per acaronar-la, per cuidar-la de bon grat, pot ser força llarga i agraïda si la saps del tot tractar.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Llibre | 08-01-2006

    De nou em trobo amb una lectura similar al que m'ha ofert el teu anterior poema ("Riquesa"). A nivell de contingut, hi estic molt d'acord, amb el que expresses. Jo pertanyo a aquell grup de gent que valora l'amistat com una forma d'amor, i que li dóna, per tant, un valor molt i molt gran per poder viure amb una certa comoditat emocional.

    Per altra banda, a un nivell formal o estilístic, hi ha detalls que podrien ser modificats crec que per a bé.

    Ens veiem!!!

    LLIBRE

  • "L'amistat és per acaronar-la"[Ofensiu]
    kispar fidu | 08-11-2005

    per estimar-la, per cuidar-la, per fer-la créixer, intentar que no es mori, mantenir-la fresca a cada instant...

    Els bons amics perduren i superen els mals moments. Moles persones passen pels nostres dies al llarg de tota la vida, sols algunes deixen un rastre que mai s'esborra.
    Un camí que es va formant mica en mica amb una persona va creixent a cada pas, i cada cop és més difícil trenacar-lo.

    Apali! que vagi molt bé!

    Ens veiem per aquí!

    Gemm@

  • Els bons amics[Ofensiu]
    Cursiva | 28-10-2005

    Tens raó, els bons amics som com el bon vi.

  • felicitats[Ofensiu]
    Becari | 13-09-2005 | Valoració: 9

    m'ha agradat molt. genial!!

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

277073 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com