Ella

Un relat de: mbr1714

Observant una papallona que s'havia aturat sobre una flor, ella pensava que també volia ser lliure i volar. Ella també volia abandonar aquest món de mentides on li havia tocat viure, travessar aquest mur infranquejable que la retenia. Aquella frontera que feia tanta por de travessar. Ella també volia deixar d'aparentar que no era fràgil, que no existia el dolor. Volia entendre el món, volia saber on acabava la veritat i on començava la mentida. Ella volia descobrir la llibertat, deixar de pensar, però saber que passava a cada instant. Ella no volia retrocedir, ella volia avançar, tenia raons per començar. Ella volia que no s'escapés cap més llàgrima dels seus ulls, ni tampoc del seu cor...
Ella només volia aprendre a volar, i a viure.

Comentaris

  • Tresor[Ofensiu]
    kukisu | 22-01-2011 | Valoració: 8

    Ella tenia un tresor meravellós que era explorar la vida cada dia, estimar-se per damunt de tot i adonar-se de la seva grandesa.
    Et desitjo molta felicitat en aquest nou any i que ens regalis els teus preciosos pensaments.

  • M'ha agradat...[Ofensiu]
    natasha | 11-04-2010

    ... tot i que més que condicional o passat jo animaria a aquest "ella" que ho faci...
    No sé si son sensacions meves o que realment amaga certa tristor...
    Una abraçada

  • m'ha agradat![Ofensiu]

    un petonet!

  • Bé. !Et seguire llegint.[Ofensiu]
    jos monts | 07-03-2010 | Valoració: 10

    La ment és fràgil.

    El món que en ha tocat viure te moltes fronteres, però si saps volar com aquesta papallona les traspassaràs i seràs lliure.

    M'ha agradat
    Josep

  • F. Escandell | 27-02-2010 | Valoració: 10

    Ella... Ella podríem ser moltíssimes persones en aquest món, que volem volar, que volem sentir, que volem estimar...

    La veritat és que el teu relat sembla la introducció a un relat meu "Li agradava volar", que et recoman que llegeixis. Ja em diràs què et pareix!!

    Una besada!!!

  • Ella...[Ofensiu]
    natasha | 29-01-2010

    ... aprendrà a fer tot allò que exposes en el text amb el pas del temps... caminar és la millor lliçò.
    Una abraçada

  • Jo també vull volar[Ofensiu]
    Cendra de flor | 29-01-2010 | Valoració: 10

    ser lliure i poder voler.
    Encara que sigui per un dia com lles papallones

    Cendra

  • nena!![Ofensiu]
    an_na | 25-01-2010

    nena! ja saps el ke penso dl txt.. d la reflexio d totes akestes paraules. m'encanta ja tu vag di... i tu torno a repetir, és preciós!!
    un ptonet =)

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

mbr1714

9 Relats

32 Comentaris

10585 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80