Sents

Un relat de: mbr1714

Sents com l'odi se't menja per dins. Sents com la ràbia s'apodera de tu. Sents com t'ofegues quan veus que la seva mirada no et busca a tu.
Sents com la mira i sents una punxada a l'estómac. Sents nostàlgia quan recordes l'ahir. Sents de nou els seus ulls clavats sobre el teu rostre. Sents el cúmul de pensaments que turmenten el seu cap. Sents la incertesa de no saber que passarà. Sents impotència per no saber que fer, per no saber canviar les situacions.
Observes la gent des de la barra d'aquest bar i t'és indiferent. Però veus el seu rostre i tot canvia. I dins teu sents coses que mai no havies sentit. Sents com et bull la sang quan les vostres mirades es troben. Sents com et ruboritzes quan et mira. Sents com et mors per dins cada vegada que deixes d'existir, cada vegada que torna, que torna a jugar amb tu.
Sents com l'orgull es consumeix cada vegada que et dius de nou que no, i acaba sent que si. Sents com la fragilitat supera la força de la resistència.
Sents els sentiments a flor de pell quan la teva pell toca la seva.
Però des de la barra d'aquest bar avui sents que el joc s'ha acabat. I sents que tu has perdut. I et sents buida, trista i fràgil. I et veus a terra, sense ganes d'aixecar-te de nou.
I te'n vas, derrotada, sentint la pluja clavant-se dins teu, com ganivetades punxant-te el cor.
I dins teu sents tantes coses que de tantes que en sents ja no saps que és el que realment sents...

Comentaris

  • sentir i sentir..[Ofensiu]
    Nyanga | 31-01-2010

    genial!
    sentir, sentir, sentir! Sempre és bo sentir perquè això significa que no estem morts...
    tot i que a vegades aquests sentiments fan tan mal que és el que de veritat desitjariem, hem de apostar-ho tot per nosaltres, perquè en el fons som qui de veritat val la pena.
    Una abraçada!

  • Sents...[Ofensiu]
    natasha | 18-12-2009

    ... un munt de sensacions contradictòries després d'una vivència... l'amor ens fa ballar massa el cap...
    M'ha agradat pel molt que dius i la forma com ho fas.
    Una abraçada

  • Sentiments i emocions[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-11-2009

    Ja et vaig dir que tornaria a passar per anar descobrint el que tens publicat, i així ho he fet... per això avui arribo fins a aquest curiós relat, que explica tota una història sencera d'amor i desamor, de passió i desencís, d'il·lusió i de pèrdua.
    I ho has aconseguit sense explicar fets, ni donar dades, ni narrar aconteixements, ni descriure personatges... només partint de sensacions i emocions que els lectors podem compartir, perquè són bàsicament humanes.
    Ja et vaig dir que tenies un punt de partida molt ferm!

    Ara estic segura de què tornaré a llegir-te de nou.

    T'envio una abraçada sincera, de les que surten des del cor,
    Unaquimera

  • F. Escandell | 14-09-2009 | Valoració: 10

    "I dins teu sents tantes coses que de tantes que en sents ja no saps que és el que realment sents..."
    És massa fàcil perdren's dins nosaltres mateixos...

    Una besada!

l´Autor

mbr1714

9 Relats

32 Comentaris

10580 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80