Pensaments

Un relat de: mbr1714

Pensaments abruptes, corromputs, falsos, traïdors, dolents.
Pensaments que entorpeixen el teu camí, que intenten fer-te caure, quedar-te enrere, no seguir més.
Pensaments que et corroeixen el cos, t'envaeixen, se't mengen, et torturen, et maten.
Pensaments que no porten enlloc, que no vols que tornin, que només són fantasmes que apareixen a les nits per fer-te plorar.
Fantasmes que no et deixen dormir, que fan que tinguis por, que et sentis sola.
Sola com un gos abandonat esperant el seu amo a la carretera.
Sola esperant que tornis tu.
Per omplir-me de bons pensaments, per espantar els fantasmes que apareixen a les nits, als mals pensaments que em demanen on ets, que em demanen a crits que tornis ja.

Comentaris

  • arriba un dia..[Ofensiu]
    Nyanga | 26-10-2009

    I tots els hem tingut aquests pensaments...que et torturen poc a poc l'ànima...
    però hi ha algun dia, que sense saber massa com, descobreixes que ja no hi son!

    Una abraçada, gracies per comentar-me!

  • Punt de partida[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-09-2009

    T'he descobert gràcies al comentari que em vas deixar a Desitjos des de l'obscuritat ( i em pregunto: com vas arribar fins aquell relat, una mica antic? ), que t'agreixo molt sincerament... i ara passo per llegir algun dels teus escrits: a mi no em semblen "poca cosa" ni molt menys!
    No els he llegit tots avui, ja tornaré a passar per anar descobrint el que tens publicat, però pel que he vist demostren ganes de comunicar, força per fer-ho, emocions per transmetre i ganes de compartir-les: em sembla un bon punt de partida!

    Jo també et seguiré llegint i m'alegraré molt de rebre els teus comentaris :-))

    De moment, t'envio una abraçada per celebrar la descoberta,
    Unaquimera

  • F. Escandell | 08-09-2009 | Valoració: 10

    El poder de la ment. El que més mal ens fa és el que, després d'un fet trist, començam a pensar, les històries que ens feim.

    Una besada!

l´Autor

mbr1714

9 Relats

32 Comentaris

10584 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80