ell i ella

Un relat de: clariana

Ell: Arribo tard, ella m'estarà esperant, curiosament avui tinc mandra, no em fa el pes quedar. He assentit a tot el què ha volgut, sense plantejar-m'ho. Acabarà bé. Sempre em sorprèn amb una reflexió de les seves.
Ella: Nervis i bellesa m'envolten. Fa temps. Sembla que no hagi volgut parlar amb mi. "Espero" quelcom d'aquesta nit, per tant, no acabarà bé.

Ell: Riem i filosofem, em fa el pes.
Ella: Riem i filosofem, no tant com altres vegades.

Ell i ella: Que xungu... la peli que hem vist és durilla en tots els sentits. Així mateix són les nostres vides.

Ell: Bon sopar, però em sento dèbil.
Ella: Bon sopar i nervis, però em sento còmoda.

Ell: Marxo, la cosa no tira. No sé què cal fer. Millor retirada i descans d'enyorança.
Ella: Marxo, la cosa ha anat diferent. Com totes les cites amb ell. Al cap i a la fi millor anar a dormir amb aquest sentiment d'originalitat.

Ell i ella: Idees fugaces corren per la ment dels dos, hi haurà retrobada, potser aviat.

Comentaris

  • un aire rere el clatell[Ofensiu]
    Iu Lian | 19-01-2007 | Valoració: 6

    Em semblen ser aquestes petites frases que escrius, com petit el gest que s'endevina entre la boira que percebo a través de l'aire fred que m'entra dins pel clatell... entre la humitat, el foc s'hi apaga... petó! Iu Lian

l´Autor

Foto de perfil de clariana

clariana

41 Relats

60 Comentaris

33392 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
Em defineixo com una persona nòmada, talment com els nostres avantpassats. Visc navegant, i sentint que formo part de tot allò que els meus peus trepitgen.
La meva llar és vora el mar, l'aigua em dóna l'equilibri.
Es bo descobrir molts camins que al final no arriben enlloc i et porten a tot arreu, mentre els trepitjes pots trobar moments de felicitats.
Sembla una paradoxa... oi?