El t-rex mira una papallona

Un relat de: Ina Gemstone

Qui té més força, un dinosaure T-REX o una papallona aletejant per tots costats.
El T-REX té moltes víctimes, creant allaus de cadàvers.
La dolça papallona va canviar de pell i en el cigne blanc que totes volem ser, es va transformar.
No li cal devorar per sentir-se satisfeta.
Ella va repartint màgia i somnis, perquè sí, no és un cigne blanc, però sí una papallona blanca que porta sort a tothom qui la veu.
Jo me l'he creuat vàries vegades aquesta setmana, per això em sento tant feliç.
Però jo sóc aquest T-REX que només té fam, fam de viure, de sortir i desploma tot qui es mou.
No tinc excusa però necessito de l'escalfor dels demés per tirar endevant.
La papallona viu sense preocupacions, el T-REX és robòtic i mecànic el seu sistema operatiu i tot plegat.
Com trobar una balança?
Vull poder ser papallona amb mans de T-REX, curtes per no fer res mal fet.
Vull ser papallona per demostrar l'evolució que he fet.
Sóc un T-REX i per dins encara estic en guerra, però en fotos no es veu.
—Bruixa, converteix-me amb papallona!
—Tú ets més que lo que veus al mirall, no vulguis ser com ningú ni diguis bajanades dient que ets una espècie extingida fa anys. Sigues tú. No com ningú.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2824 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.