el meu últim dia

Un relat de: cabopolonio

És encara fosc però fa hores que estic desperta , per fi he aconseguit estar sola i fer una cosa que em demana el cor.
He fugit del bullici per trobar-te , per trobar-me...
T'he vingut a buscar , estaves envoltada de gent que et té devoció i al fons estic jo.
Allà, sola , sense saber ben bé com demanar-te res.
M'és tan difícil...ja torno a plorar...S'em barrejen les emocions , no se que fer...
Et miro i s'em cauen les llàgrimes ,són d' impotència , de ràbia continguda.Només tinc ganes de que m'escoltis , que em facis dos favors , de tu depèn la meva felicitat.
No se ben bé si ho faràs o no , encara estic esperant una senyal...
Em quedo en silenci...sento les emocions que passen pel meu interior...
PROU!
Ja estic farta de plorar...m'en vaig, no se quan tornaré , potser demà o potser mai , espero que al menys sempre em tinguis present.

Comentaris

  • escrius molt be[Ofensiu]
    Bianca | 29-10-2004 | Valoració: 10

    Ei!! vaig llegir el teu missatge al forum i em vaig propossar llegir relats teus i comentar-te algun per que així t'animis.Bé aqui cumpleixo el que em vaig propossar. He llegit alguns dels teus relats i m'agraden molt,expresses molt be els teus sentiments. Be , espero que el meu comentari serveixi per animar-te una mica i et demano que mai perdis la ilusio i les ganes d'escriure perque ho fas molt bé.
    Vinga , molts petons!!!!!

  • Hola![Ofensiu]
    Laura Gomez | 28-10-2004

    Em sembla que els teus relats estan força bé, són autèntics, i ja queda poca gent que tingui valor a escriure tan clarament sobre alguns sentiments.
    Et vaig fer un comentàri al 'forum' el dia 22, i no se si ho hauràs llegit...
    Una abraçada ben forta!!

  • Hola![Ofensiu]
    Laura Gomez | 28-10-2004

    Em sembla que els teus relats estan força bé, són autèntics, i ja queda poca gent que tingui valor a escriure tan clarament sobre alguns sentiments.
    Et vaig fer un comentàri al 'forum' el dia 22, i no se si ho hauràs llegit...
    Una abraçada ben forta!!