El mar i tu

Un relat de: ESTEL

El mar i tu, quina bona combinació
He tornat a sentir la meravella de la teva companyia

Em parles, et parlo, de les nostre vides, les nostres
vivències.

T'entenc, m'entens .........

El comiat
el temps no perdona, sempre igual

Jo no vull, com sempre..........

Fins quan?.........qui ho sap

Una abraçada, diferent a altres, un petó amb presses però únic...

Un altre petó, còmplice del primer i de dues persones
que s'estimen i que no demanen molt a canvi...... que només
estar quan es necessiten

Fins sempre

Comentaris

  • la mar i l'amor[Ofensiu]
    Nyanga | 20-02-2009 | Valoració: 10

    Sovint el mar ens evoca sentiments tan bonics com els que tu descriurs...el regust d'una dolça despedida.
    Tens rao en el que em dius en el comentari..els camins els escollim nosaltres, però a vegades, encara que triis..la decisio fa mal, no trobes?
    Gracies per les teves paraules!
    Una abraçada

  • Pur sentiment[Ofensiu]
    Naiade | 18-02-2009 | Valoració: 10

    Quantes coses dius amb tan poses paraules, només les justes, per comprendre.
    Estimo el mar, potser com tu... i no hi ha res millor que l'amor amb la seva remor de fons. Confidències, unió, comprensió, i al final un comiat sentit, assaborit intensament, sense demanar res a canvi.

    Una forta abraçada

  • Jo l'anomeno LA MAR[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-01-2009 | Valoració: 10

    Segurament com home m'agrada anomenar-la en femení.
    He viscut uns anys a Sant Pol de Mar... i molts vespres i matins he fet trobades plenes de sorolls i sensacions. A vegades, acompanyat per la lluna. Meravellós.
    Un relat per mi molt sensible.

  • Una combinació perfecta![Ofensiu]
    Unaquimera | 29-01-2009

    En efecte: "Per saber-me, miro el mar" Veig que tu també el contemples...

    Tal com diu el teu relat, el mar i l'amor em semblen una combinació perfecta!
    Una bona companyia a prop de la immensitat blava...
    Confidències davant del remoreig de les ones...
    Comprensió mentre l'escuma brolla...
    Una abraçada amb aroma de port i recer...
    Un petó com un vaixell carregat de sentiments...
    El mar s'estima tant a la platja Assedegada... que és un marc perfecte per a qui s'estima!

    T'envio una abraçada marinera per damunt de les onades,
    Unaquimera

  • Estimar,...[Ofensiu]
    Bonhomia | 10-09-2008 | Valoració: 10

    ...a vegades tenir, i a vegades no tenir. Però sobretot, tenir sempre present que a nosaltres ens tenim sempre. És clar que l'amor compartit, moltes vegades, no es pot defugir.


    Sergi

  • hi ha [Ofensiu]
    jaumesb | 06-06-2008 | Valoració: 10

    un amor que ens fa grans

Valoració mitja: 10

l´Autor

ESTEL

32 Relats

237 Comentaris

48515 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Sempre m´ha agradat escriure però sense intenció de fer literatura, ho he fet perquè necessito transmetre el que sento, he escrit a la meva mare moltíssimes vegades, ara també al meu fill, quan m´he empipat amb algú i no he tingut la possibilitat o no me atrevit a dir-ho, , quan volia dir-li a algú que era feliÇ de tenir la seva companyia, quan m´he enamorat , en fi m´agrada.
Però en realitat estic aquí perquè gaudeixo llegint als autors què transmeten tant bé situacions de la vida, sentiments....., reflexions, que tots hem sentit o ens hem plantejat en alguna situació..........