El colom de la pau.

Un relat de: Annalls
Després de tants anys,
la tempesta s’encalma,
en el seu lloc
un buit planer.
El colom encara no ha arribat.

Comentaris

  • Anhel[Ofensiu]
    iong txon | 21-06-2013

    de plenitud. L'ideal al qual tothom, conscientment o inconscient, aspira: hem nascut per assolir-lo algun dia. La calma, un primer pas necessari.

    Als temples de les societats politeistes, sovint s'hi oferien tant noies com nois. Els qui hi acudien en general eren homes, això si. Com dius, una situació semblant al que passa avui dia.

    Enhorabona per un poema breu tan reeixit. Salut!

  • És una llàstima[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 03-05-2013 | Valoració: 10

    que no hagi arribat el colom portador de la pau, però hi ha sentiments tan ferits, que es fa difícil tornar enrera. Però si hi ha calma, si el buit és planer, ja no es pot demanar més.
    Salut i bona primavera

  • nnalls[Ofensiu]
    Gabriel M. | 26-04-2013 | Valoració: 10

    Suficient i amb poques paraules. Una immensitat de poema per la clarividència en tan acurades paraules.
    Espero que el teu llibre estigui anant perfecte.
    Una besadeta tendra.

  • ben descrit anna...[Ofensiu]
    joandemataro | 24-04-2013 | Valoració: 10

    tempesta,calma i buit... sensació que porta a moure's, cal reomplir o reciclar...

    moltes gràcies pel teu amabilíssim comentari, em sento ben agraït de debò

    una abraçadeta !
    joan

  • Marteta | 21-04-2013

    La pau... Mai has pensat que és una paraula utòpica? Jo sovint ho pens, però no n' estic molt segura. Fins que no la senti, la vegi, no podré donar la resposta...

  • Deu estar a punt d'arribar[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-04-2013 | Valoració: 10

    Si després de llegir aquest poema el colom encara no ha arribat és que deu haver agafat el tren de Puigcerdà. Pobret, és vell i ja no pot volar. Fa tan temps que ningú no el reclamava! Una abraçada Anna, felicitats per la concreció i que tinguis una molt bona diada de Sant Jordi. Siau!

    Aleix

  • La pau[Ofensiu]
    iong txon | 12-04-2013

    i més coses. Un poema breu i simbòlic. No ens dius, expressament, de quina mena de tempesta parles. Es pot aplicar a mil coses: una guerra, una sequera, una crisi, un accident, una malaltia, una pèrdua… Simbolisme obert. Cadascú ens el podem fer nostre i a la pròpia mida.

    Enhorabona pel poema i gràcies per les teves paraules d'encoratjament!

    iong

  • Un amic poeta...[Ofensiu]
    polpa d'aire | 10-04-2013

    va escriure: no és pot escriure directament del sentiment, tots els poemes són cicatriu.

    M'agrada.

    :)

    Petons

    Polpa

  • La pau i el colom[Ofensiu]
    nadàlia | 09-04-2013 | Valoració: 10

    Quatre paraules, tot un món, evoques fins i tot històries bíbliques. Després d'anys de lluita amb la mar esvalotada el colom deu descansar, buscant una branca
    segura i quatre coses per menjar. De ben segur que si volem, arribarà, i si també volem l'albirarem quan el seu vol comenci a planejar vora el cor de les nostres vides. Gràcies pel colom de la pau, sempre és necessari i bell, fràgil i potent alhora.
    Una abraçada.

  • Però segur que està al caure! (el colom)[Ofensiu]
    Eloi Miró | 09-04-2013 | Valoració: 10

    Molt bonic. Amb quatre paraules saps donar una imatge ràpida i bonic del que podria ser l’interior d’algú, o alguns!! Oi? Constantment estem patint canvis, per bé o per mal. La meva experiència és que jo fins no fa pas molt tenia la sensació de que tot havia de continuar tal i com jo ho veia en aquell moment, que res havia de canviar, amb les mateixes amistats, el germà a casa... i quan van arribar els canvis em vaig quedar de pedra: vaig DESCOBRIR que el món no era tal i com jo el veia, que era molt més gran i que res era el que semblava... realment vaig descobrir la SOPA D’ALLS! I també no fa pas molt vaig fer les paus amb una persona que feia més de dos anys que no volia saber-ne res, que l’odi i la “guerra” constant donaven notícia dos o tres cops al mes. Finalment el colom va arribar i de la manera més inesperada... no et pots pas imaginar com em va arribar a sorprendre!! (això de perdonar arriba un punt que es fa divertit i tot!! Jajaja)

    Acabo aviat que no deixaré espai pels altres...

    Per cert sàpigues que prenc paraula del teu consell: Bali i Noruega...

    [...I com ets eh Anna? No és el meu germà petit, sóc jo... sóc el petit de la família: tant de cosins com germans. I els 19 els faig el 4 de maig. (Em va fer molta gràcia el que em vas dir dels 40!! Jajaja això encara no m’ho havien dit mai)...]

    Sempre és una alegria molt gran veure que hi ha un missatge de l’Anna!! Una abraçada molt gran:

    Eloi

  • Molt bo![Ofensiu]
    rnbonet | 09-04-2013

    Concís, curt, amb el punt d'emoció i misteri que pertoca a les imatges literàries fetes a partir de mots senzills i quotidiants.

    PS. Parlant d'imatges... Ja li has consultat a Ferran sobre el Picassa?

  • Miro i cerco al colom[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 09-04-2013 | Valoració: 10

    I costa...i costa.... estimo la pau amb colom o sense. Enhorabona !!!

  • Condensat i contundent.[Ofensiu]
    Mena Guiga | 09-04-2013

    Força.

    El colom deixa'l que voli i voli....sempre pot arribar.

    I l'espai planer, calma. Jo en vull un!!!!!!


    Mena

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76307 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.