El caçador boscà

Un relat de: Tamarro
Sé que no en sabeu res de mi, no m'estranya. Qui m'ha vist, no ho recorda, i qui ho pogués recordar, voldria oblidar-ho, si encara fos viu.

Salto al camí, és de nit aquí. Ensumo l’aire omplint la potent còrpora, i camino pel corriol, decidit i ferm, fent trontollar arbres i branques al meu pas. Arribo amb temps a la festa dels gorgs que, com tots els anys, s’escau pels volts d’allò que vosaltres anomeneu Sant Joan.

Vosaltres sou aquelles criatures insignificants que ara transiten les nostres antigues arboredes.

Ràpid i àgil m'apropo a tocar del rierol. La meva presència fa callar els sons de les innocents bèsties boscanes. Les faig emmudir, saben que el caçador espera a la víctima. I no desconfio del meu proveïdor.

Si em busqueu, em trobareu. I quan ho feu, potser serà tard per a vosaltres.

«Us espero.»






La imatge és una creacio de Mat Gubser

Comentaris

  • Hola, Tamarro. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-02-2024

    Hola, bona nit, Tamarro:

    Et felicite per aquest relat, perquè està "recomanat per l'editora".
    Enhorabona i fins demà.

    Cordialment.

  • Ho sento!![Ofensiu]
    Fidel Català | 08-10-2023

    Sí que t'havia comentat el relat. Abans no l'he vist!

    Bé, com ets nou, o reincorporat, algun comentari extra no et vindrà malament, per començar, però no t'acostumis.

    I no tornis a esborrar-me els records, segur que has sigut tu! que no m'has deixat veure el comentari primer, de ja fa uns dies.

  • Fas una mica de por[Ofensiu]
    Fidel Català | 08-10-2023

    El tamarro viu a prop de casa meva... em sona que ja t'ho vaig dir, oi que sí? En algun altre lloc, fins i tot diria que ja t0havia comentat aquest relat, però ara no veig cap comentari meu.

    Però no em facis cas, segur que tu mateix m'has esborrat el record, i el comentari.

    ha ha!!

  • Magnífic[Ofensiu]
    Ginebreda | 02-10-2023 | Valoració: 10

    M'ha agradat moltíssim el teu relat. De fet, m'en ha inspirat un altre sobre les bèsties que, de vegades, no són tan mitològiques con tu, Tamarro.
    Jo no soc nova però vaig marxar fa sis anys.He tornat ara (és el meu tarannà) M'he batejat amb el nom d'una bruixa mítica.
    Benvingut i gràcies per fer-nos gaudir amb les teves històries.

  • Magnífic[Ofensiu]
    Ginebreda | 02-10-2023 | Valoració: 10

    M'ha agradat moltíssim el teu relat. De fet, m'en ha inspirat un altre sobre les bèsties que, de vegades, no són tan mitològiques con tu, Tamarro.
    Jo no soc nova però vaig marxar fa sis anys.He tornat ara (és el meu tarannà) M'he batejat amb el nom d'una bruixa mítica.
    Benvingut i gràcies per fer-nos gaudir amb les teves històries.

  • Una bèstia mitològica. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-09-2023 | Valoració: 10

    No he vist mai el teu pseudònim "Tamarro", en Relats en Català. Realment m'ha sorprés trobar aquesta pàgina amb un pseudònim com aquest.
    Ets un caçador amb molta fantasia, que quasi no en tenc el contingut… He, he, he, he…
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Mai n'he vist cap[Ofensiu]
    Fidel Català | 29-09-2023

    de tamarro. Que jo recordi, com a mínim. Vol dir que potser sí que n'he vist, i me n'he sortit per potes, i ara no ho recordo? Quin iuiu, que el tamarro no viu gaire lluny de casa meva!!

    Interessant manera de presentar-se, Tamarro.
    Que tinguis sort!

  • La bèstia....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 28-09-2023

    Un bon relat per donar-te a conèixer a R.C. Benvingut Tamarro! M'ha agradat aquesta història plena de fantasía.

    Rosa.

  • Benvinguda/t[Ofensiu]

    Et donem la benvinguda a Relats en Català.

    Aquesta pàgina és per publicar d'una manera lliure i personal aquells escrits que vulguis compartir obertament.

    Et convidem a visitar el fòrum quan tinguis dubtes, sempre hi haurà un/a relataire disposada/t a aclarir-los. I el fòrum és una eina per enfortir els lligams entre autors de les diferents parts de la parla catalana, i de fora també, on podràs participar en els diversos reptes literaris que es plantegen, poètics o de ficció.

    Estàs entre amigues i amics!

    No deixis de publicar més relats, assajos, poesia… i gaudeix de la navegació!

    Associació de Relataires en Català

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Tamarro

Tamarro

9 Relats

36 Comentaris

3162 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
SÓC MITOLÒGIC




La imatge és una creacio de Mat Gubser


Si no sabeu res de la mitologia catalana, us dono un parell de referències:

MITOLOGIA DELS PAÏSOS CATALANS amb escrits de Daniel Rangil i il·lustracions de Laia Baldevey

EL GRAN LLIBRE DE LES CRIATURES FANTÀSTIQUES DE CATALUNYA amb escrits de Joan de Deu Prats i il·lustracions de Maria Padilla

Un bloc que s'anomena LLEGENDÀRIUM conduit per l'Arnau Folch

I una editorial SECC edicions, que han creat un món literari que beu de la mitologia catalana, i que aquest 2023 ja duen cinc anys treballant el seu món particular; l'expansió Cataclana.

Hi ha més coses, sols us cal investigar. I penseu: qui no té arrels, no té futur enlaire!