Dos cossos, un mateix sexe

Un relat de: Queca

En un llit de llençols clars
es troben dos cossos,
dos cossos nus i ben blancs
amb uns ulls poderosos.

Ulls poderosos que ressegueixen pam a pam
cada centímetre de la pell de l'altre,
aturant-se en aquell instant
on el sexe es comença a fer gran.

Comparteixen pronom,
no són ell i ella,
volen fer entendre al món
que s'estimen de la manera més bella.

Comparteixen silueta,
entre ells, tan sols un sexe,
són fets de la mateixa naturalesa
i estimats amb tota la tendresa.

Fills d'una societat malalta,
que no entén com es poden estimar
dues persones, l'una a l'altre,
sense el sexe poder diferenciar.

Hi ha qui es creu amb el dret de decidir
quina és la sexualitat correcte.
A tots ells jo els hi dic:
"No jutgeu hipòcrites".

Comentaris

  • M'encanta com escrius[Ofensiu]
    ¥eÞe§ | 16-06-2006

    Bones, arrel de que em vas deixar un comentari, he pogut conèixer alguns dels teus textos, i, la veritat és que m'agrada molt com escrius, les paraules, el que transmets a cada vers, o cada frase, no té límits.
    Pel que vist portes aquí un munt de temps, i per això, ja aniré llegint més textos teus, que fins ara m'han sorprès i m'han agradat molt, de veritat, ho dic sincerament.
    Petons, i una abraçada molt forta!

  • instants | 17-09-2005

    tens molta raó, i em sembla un relat amb caire de denúncia, massa hipocresia hi ha al món. Si estimes estimes, sia del teu propi sexe, alt baix, prim o gros, quan estimes estimes sense límits.

    un deu pel relat,
    una abraçadota ben forta i endavant!!!


    Pau

  • Quan jo era petit[Ofensiu]
    jordi domènech i arnau | 17-09-2005 | Valoració: 10

    Quan jo era petit el sexe no existia.
    Quan vaig ser més grandet el vaig haver de descobrir tot sol, i dins la confusió que tenia -la teníem tots- veies alguna cosa que no lligava.
    I notaves que hi havia que se n'amagava.
    Des de la meva experiència d'heterosexual, he de confessar que no me'n vaig saber adonar del que els hi passava a alguns companys.
    Uns companys que tenien por i que van acabar desapareixent degut a un rebuig que alguns badàvem tant que no sabíem perquè era.
    Encara a vegades em pregunto què se n'haurà fet d'aquells companys, que eren dels més amables i sensibles que tenia.
    Ara, per alguns, els temps han canviat i per exemple, als meus fills de ben petits els hi vaig explicar que en tal amic que ells coneixien bé, tenia un company, que també seria amic nostre.
    I arribat a l'adolescència he vist que entre els seus amics n'hi ha de tots els gustos en pla d'igualtat.
    De totes maneres encara lamento assabentar-me desprès de deu anys de conèixer-la que una amiga vivia amb una companya, que amb la feina que té -és mestra- encara no pot dir realment com és.
    Poemes com el teu són un granet de sorra a favor de la igualtat entre totes les persones.

  • Per fi![Ofensiu]
    MoLi | 17-09-2005

    Estic molt contenta de que algú escrigui d'una manera tant clara i evident sobre l'homosexualiat, perquè sembla a ser que en aquesta merda de societat en que vivim, no ho entengui (o no ho vulgui entendre). Exactament, hipòcrates!

  • genial[Ofensiu]
    Perestroika | 14-03-2005 | Valoració: 10

    la manera d'explicar-ho! en tinc un que parla del mateix "noia estima noia" però aquest el supera de bon tros, eh!! merci per aquestes paraules! salut!

    =perestroika=

  • Simplement: PERFECTE![Ofensiu]
    kispar fidu | 18-02-2005 | Valoració: 10

    Genial! Fantàstic! Perfecte!

    Una manera preciosa de parlar sobre aquest tema tant tabú encara en la societat. Jo també els hi diria hipòcrites als que no ho volen entendre! Quin problema hi ha? Per què se'ls hi ha de complicar tant la vida?...quan tot el que fan és estimar-se i expressar el que senten!

    M'ha encantat com has fet el relat!
    Endavant!

    Ciao!

  • primer comentari que et faig, crec![Ofensiu]
    Tiamat | 26-08-2004

    Passa que no sóc gaire aficionada a la poesia, la majoria de vegades perquè no l'entenc, no m'hi sento identificada, se'm fa pesada, etc..

    però n'he llegit uns quants de teus (dels últims, sobretot), i els entenc! i m'agrada el que dius, i com ho dius.. sense metàfores complicades que s'han d'interpretar... nono, tu vols dir allò i ja està, ho dius. I això és pràcticament el millor comentari que et podia fer.

    Sobre el de l'eutanàsia, portava dies volent-ne escriure alguna cosa, però no em sortia res de bo, o sigui que estic contenta que hi hagi algú que hagi escrit alguna cosa a favor... suposo que jo hauria anat més enllà, perquè no només defenso la mort quan una persona està enterrada dins el seu pròpi llit, però bé, és un tema important a tractar (molt important).

    Una abraçada, i fins la pròxima trobada!

    Tiamat

  • DEMOSTRANT EL TEU PERQUÈ DEL TEU TALENT[Ofensiu]
    Marc Freixas | 23-08-2004 | Valoració: 10

    Si, Queca :

    t'haig de felicitar, després d'un llarg temps sense comentar res de tu, perquè el teu talent s'està engrandint per moments, i és fent aquests poemes on demostres un cop més, la varietat amb què desenvolupes cadascún dels temes que tu vols portar a terme;
    enhorabona.

    Comparteixo cada vers que has escrit,
    i et dono la raó més ferma que pugui existir;
    tothom és lliure de triar el què vol,
    i quan es tracta del sexe de cadascú, no mereix ningú de jutjar res, perquè fins i tot en el sexe, la llibertat ha de ser absoluta, sense que ningú pugui prohibir allò que un creu que ha de ser el seu estil de vida, el seu propi sexe.

    ( espero que s'entengui el què he volgut dir )

    FELICITATS,
    I UN PETÓ BEN FORT DEL MARC!!!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

193502 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".