Dorms....

Un relat de: Marteta12
T'observe mentre dorms, i espere que tornes a obrir els ulls per acaronar lentament el teu somriure amb els meus càlids dits que busquen cada mil·límetre del teu cos, descobrint-lo poc a poc, descobrint-nos el cèl en cada respiració... Sent conscients que aquest moment únic no és comparable amb tots els que més tard viurem. Aprenc a mirar-te, en silenci, quan cada una de les teves respiracions em fan reviure, com un gat de set vides, però jo inclus arribe a les vuit, a les nou... I et torne a mirar. No m'obligues a anar-me'n, ni a deixar-te, no m'obligues un cop més, no.. Et necessite ací. Pense en tu quan dorms. Pense en tu quan somnies. Pense en tu. Desperta, besa'm, interromp aquests pensaments i explica'm una altra vegada, una darrere altra, perquè em fas sentir tan feliç.. Explicam perquè sent açò... La meva pell, els meus dits, la meva boca, et descobrixen poc a poc en somnis. No em robes els dies, deixa'm plena i feliç, no deixes que ningu em deixe exhausta, buida. Tan sols tu m'omplis de forces destapant llençols, allunyan-los, gaudint del sol i del paisatge, de les càlides i properes terres de nostra València. Has sigut, una vegada més, la meva cançó, i m'has fet volar lluny, tan lluny que he arribat al futur i t'he vist amb mi. Dormies, dormies amb mig somriure a la boca, i el sòl del matí que es reflexava et dibuixava tendrament la bellesa reflexada inclus als meus ulls, que et miraven, que et despullaven, que et desitjaven, que t'esperaven.....

Comentaris

  • Quins records..[Ofensiu]
    Llem | 14-10-2012 | Valoració: 10

    Deliciós....molt ben narrat.

    M'has fet recordar la primera vegada que em vaig sentir així.I mira que deu fer gairebè vint anys.

    Això que acabes d'escriure, si ho has viscut, quedarà gravat dins el teu "Jo" per sempre.

    Enhorabona

    Llem