Discurs d'un polític d'avui.

Un relat de: JOANPG

Argumentacions per la meva candidatura a encapçalar el nostre grup.

Apreciats electors:

L'augment constant, de qualitat, quantitat i complexitat d'aquesta organització obstaculitza la apreciació d'importància del model de desenvolupament, sense oblidar que l'estructura actual de l'organització, garantint la participació d'un grup important en la formació del sistema de creació de sectorials que corresponguin a les necessitats, han de ser la base d'una estructura
eminentment més rica i plena.

No és indispensable argumentar el pes i la significació d'aquests problemes ja que la garantia constant, l'activitat d'informació i de propaganda ens obliga a l'anàlisi del sistema de participació general.

Les experiències, riques i diverses, al nou model de l'activitat de l'organització exigeix la precisió i determinació de les noves proposicions.
L'afany d'organització, en la tessitura de la consulta prèvia amb els nombrosos membres participatius, ofereix un assaig interessant per verificar el model en projecte.

Els principis superiors ideològics, així com el començament de l'acció general de formació en les actituds, implica el procés de reestructuració i de modernització de les direccions educatives en el sentit del progrés.

D'altra banda la complexitat dels estudis dels dirigents té un rol essencial en la formació de les condicions financeres i administratives existents. I no oblidem que la realització dels deures del programa, garantida per la participació d'un nombrós grup en la formació de les activitats dels membres de l'organització, provoca un interès màxim en complir els deures i les obligacions democràticament assolides. I tant mateix el reforçament d'unes estructures ja caduques, compleix un paper important en la determinació de les condicions de les activitats apropiades.

Per tor això, estimats meus, us demano el vot pel proper 7/6/2009 per tal de GAUDIR DEL PRIVILEGI i l'obligació que us he explicat tant bé.

Visca RC en Europa de les llengües!


Comentaris

  • Molt bon discurs[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 31-05-2009 | Valoració: 10

    Gràcies, Joan. Per sucar-hi pa i melindros.

  • Després de [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 29-05-2009 | Valoració: 10

    4 setmanes d'activitat pràcticament nul-la a RC, torno a fer algun comentari.
    Crec que els polítics haurien de llegir aquest relat i s'adonarien de la buidor dels seus discursos.
    Et felicito per la finíssima ironia que traspua.
    Una abraçada, Joan.
    Nonna_Carme

  • Voto per tu[Ofensiu]
    Josoc | 28-05-2009

    M'has convençut... però no sé de què!

  • Enhorabona per aquest relat [Ofensiu]
    Romy Ros | 27-05-2009 | Valoració: 10

    perque has descrit molt bé la realitat dels discursos i intervencions dels polítics: moltes paraules per no dir res, molta verborrea per embaucar els pensamentes, però poques vegades es diu res d'utilitat. Series un bon escriptor de discursos polítics...

  • l' ideal politic[Ofensiu]
    Avet_blau | 27-05-2009 | Valoració: 10

    parlar, per no dir res,
    embaucar les consciències,
    que no escolten i tampoc entenen;
    que miren i somriuen,
    si els altres miren i somriuen;
    aclamant, ( al moment oportú),al lider,
    per donar embranzida al maniqui:
    manipulador i manipulat.

  • M'has fet perdre dos minuts de lectura. Ha, ha, ha![Ofensiu]
    nuriagau | 25-05-2009 | Valoració: 10

    Sempre he pensat que els polítics i els que escriuen les etiquetes dels vins (descripcions del sabor) traurien bones notes en redacció quan anirien a escola.

    Ens has fet perdre (o guanyar) dos minuts de lectura per no haver entès res. Suposo que és el que pretenies, eh?

    Has guanyat el meu vot amb aquest relat tan divertit i enginyós.

    Núria

    I visca RC en l'Europa de les llengües!

  • Hola Joan[Ofensiu]

    No t'havia llegit fins ara. Ara, però, que acabo de llegir aquest relat teu ja sé que saps escriure relats divertits, enginyosos i que exposen una veritat com una casa. Molts discursos polítics són talment com ho has escrit: no diuen res, però donen moltes voltes mostrant que no els manquen els mots. Tanmateix, no és només en els discursos dels polítics que ens trobem amb aquesta verbositat aclaparadora -i que un cop en volem treure l'entrellat, ens adonem que res no diuen-, sinó que ho trobem també en altres discursos, parlats o escrits. Jo em dedico a la literatura i et puc assegurar que molta de la crítica literaria que és fa avui en dia és només un seguit de frases totalment incomprensibles i curulles de mots també incopsables, i quan tens la paciència d'esbrinar que redimoni estan dient, descobreixes que, ves, no estaven dient res, de res, de res.
    Una abraçada,
    Shaudin

  • fa poc vaig rebre un mail[Ofensiu]
    Fidel Català | 25-05-2009 | Valoració: 9

    que feia servir frases com les que tu has utilitzat per mostrar-nos aquest tanoca de polític actual. Algun dia han estat diferents? sí, diràs, però ja fa tant de temps... que no els recordem.

    Per cert, el mail duia instruccions en el sentit que si canviaves l'ordre de les frases, o les intercanviaves amb altres paragrafs, sonava igual el discurs. I amb el teu relat també ho pots fer, prova-ho!

    FV

  • crohnic | 25-05-2009 | Valoració: 9

    Sens dubte, tindries un bon futur com a polític... jeje. M'ha agradat el relat, és diferent!

  • Tens el meu vot[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 25-05-2009 | Valoració: 10

    L'has aconseguit gràcies a la teva verborrra aclaparadora, que no m'ha clarificat res de res.
    Espero el proper míting.
    - Joan -

Valoració mitja: 9.78

l´Autor

Foto de perfil de JOANPG

JOANPG

78 Relats

623 Comentaris

127762 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Ja he complert els 65 anys. Estic jubilat.
El meu desitg és escriure mitjanament be.
Ajudeu-me entre tots.
joanperezg@hotmail.com