Deixant el present per viure sempre en el passat.

Un relat de: NdEada

¿Qui serà ara?
¿Qui esperarà davora jo fins que m´adormi?
Escoltant encara les cançons que em vas dedicar pensaba amb tu estirada damunt el llit.
I em demanava cada vegada més perqué em vas deixar.
No podia pensar que ara pot ser estaries amb una altre dòna que no fora jo.
No podia pensar que no m´anyoraries igual que jo t´anyorava a tu…
¿Per què el temps va ser tan injust?
¿Per què em vas deixar així sense avisar?
Jo hagués pogut canviar el futur i no deixar-te partir així com ho vas fer.
Jo hagués pogut retenir-te amb jo i no deixar que te´n anessis com ho vas fer.

Encara record aquells vespres d´estiu, asseguts a un banc on les hores passaven ràpidament, eres un mac del temps, on tot era tan especial junts, que no hauria canviat ni un segon al teu costat.
Tot va ser com un somni, i jo sempre et deia:

-Amor, si ets un somni no vull despertar mai…

T´en recordes quan et vaig prometrer la lluna? Aquella nit vam ballat sota la lluna plena, fent els nostres plans de futur, plans que mai arribaran.
Ara ja no puc donarte la lluna, pero la tenc guardada dins una capsa per quant vulguis tornar amb jo.

¿Tornaras?
Envia´m una resposta, d´alguna manera vull saber-ho.
Simplement això. Digue´m si vendrás a cercar-me.

¿I per què em vas deixar amor?


No tenguis por, ara ja no puc tornar el temps cap endarrera, pero al menys dim per què em vas deixar tota sola.
Perquè ara visc en un món fosc, gris, sense llum, com una presó.
Perquè em vas deixar i ara ja no te res sentit.
Dim amor, per què no puc viure sense tu, per què tot es tan dur si no te tenc amb mi...

Els marcs de les fotografies ara queden buits damunt l´escritori, i els fulls segueixen allà on els vas deixar.
La teva roba encara dins l´armari, la tassa del cafè on la vas deixar tu, la teva colonia al bany i la teva rialla dins el meu pensament durant tot el dia.

Els records els he ficat dins la mateixa capsa on guard la lluna per quant la vulguis, tants de records junts…
Tantes hores contemplant els teus ulls verds que m´agradaven tant, i dim tu amor, ¿Per què em vas deixar?¿Per què no vaig poder venir amb tu?

Encara sent la teva rialla i sent que em torn boja cada minut que passa.
Dim tu, ¿Què puc fer?

M´adormiré, pensant amb el teu rostre abans de l´accident.
Aquell accident que et va destroçar la vida a tu i a jo.
Aquell accident que ens va separar, que va fer que la vida no tengués sentit, que tot s´acabás.

El que mai entendré, és per què no vaig poder se jo qui morís i tu continuar amb la teva valiosa vida...Eres tan bona persona...

Fica´t dins els meus somnis i dim que estás bé allà adalt.
I si en algún moment tens por, si en algún moment creus que tenc que venir amb tu, només ho has de dir, fican-te dins els meus somnis, que ara son la meva vida, on tu habites…On podem seguir estimant-nos eternament.

Algún dia vendré amb tu i mai més tornarem a separar-nos. Botarem per damunt els niguls i ens riurem de tot, fent el nostre amor etern, per sempre.

Pot ser arribi el moment de venir amb tu, allà adalt, viurem entre flors de tots color, fins i tot liles! Els camps seran molt verds, hi haurà cents de papallones amb les aletes simètriques, de molts de colors, hi haurà rius que no acabin i arbres tan alts que no podrem veure la seva copa.
Però seré feliç, encara que mai pugui tornar a la vida, estaré amb tu, que es el que desig ara. Per què només tu em pots donar la vida, em dones la vida amb un sonriure...

I tombada en el llit, escoltant la música que em vas dedicar un dia, les llágrimes surten recordant encara el so profunt de l´ambulancia agafant el teu cos mort ja davora el cotxe destroçat.

¿Haviem discutit veritat? Que culpable em sent. Podria haver dedicat aquells darrers segons per dir-te lo molt que t´estimava.

Un amor que pot ser pels demés va fracassar, però dins el teu cor, dins el meu…sempre seré aquella al.lota que et va prometer la lluna, aquella que et va adorar, que et va estimar més enllà de la mort…

Prompte vendré amb tu.

Comentaris

  • Trist però preciós...[Ofensiu]
    pseudo | 06-11-2005

    Tot i el dolor que transmet, també reflexa un amor molt maco. Hi ha detalls que són fantàstics, llàstima d'algunes petites coses que ja convertirien el relat de bó a brillant.

  • Molt humá[Ofensiu]
    AINOA | 05-11-2005 | Valoració: 9

    No se si el teu relat es una historia reial. si es aixi u sento.
    Es un relat molt humá i plé de sentiments.
    M'agradat molt com u es expressat. malgrat que li trobat molt impactant desde on relatas del accident.
    Una abraçada i m'alegro molt haverte llegit, ja que feia uns dies que et buscaba.

  • no sé ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 05-11-2005

    si és autobiogràfic però el teu relat m'ha fet escarrufar ... brodes molt bé les imatges, com diu en Foster hi ha faltes, però això se cura anant escriguent, jo sense corrector vaig desastres ... nina no facis cas de beneitures amollades de matinada per gent avorrida ...et torn a demanar perdó, fes lo que vulguis però a jo m'agradaria poder tornar-te a llegir ...

    Una aferrada ( d'una mallorquina un poc somera)

    Conxa

  • Sincer i sentit[Ofensiu]
    foster | 05-11-2005

    i de tan sincer i sentit sembla una metàfora de tots els amors estruncats sobtadament, per un accident, una malaltia o, fins i tot, el propi devenir de la vida, el destí, l'atzar...
    Et diré que no està molt ben escrit, amb força faltes i manca d'estructura, amb trossos repetitius situats massa prop l'un de l'altre, i un excés de seguiment de la idea princìpal que li treu força al conjunt.
    Ara bé, té una intensitat especial, com si fossin relament mots abocats des de la desesperació delr ecord i la nostàlgia.
    És biogràfica? Bé, això tant se val, al cap i a la fi el que importa és la història... per a la seva protagonista.
    Ah, i sens dubte s'equivoca a tenir pressa per reunir-se amb ell, perquè segur que allà on sigui, on siguin tots els morts de tots nosaltres, ell vol que l'evoqui aquí, en la vida.
    L'eternitat pot esperar i ens espera.

    foster