"cutre", a la C

Un relat de: jordiclusella

Algun dia faran un diccionari amb imatges
i al costat de "preciosa" hi apareixeràs tu.

El "preciós" serà un altre,
segurament més elegant i gentil que jo.

El meu lloc assignat serà pàgines enrere,
a "corrent", tipus normal i corrent,
com a exemple.

I fins i tot pot ser que per descriure allò "cutre"
aparegui aquest poemet,
però és que dir-te preciosa a seques,
sona simple, curt i fred.

Comentaris

  • jocs de paraules[Ofensiu]
    antonvaitot | 14-02-2007

    em fa gràcia la gent que diu que fa poesia quan està fent rodolins. tu, no sé si ho dius o no. de totes maneres he trobat el teu escrit com a poema. certament, té forma de poema però no m'omple. és un molt bonic joc de paraules. ara que... de diccionaris d'imatges ja n'existeixen! això dels diccionaris és un gran negoci !

  • bestial!!![Ofensiu]
    Capdelin | 10-07-2006 | Valoració: 10

    Hi ha gent que té milions de paraules poètiques guardades en armaris de caoba... hi ha gent que sap escriure poemes llarguíssims d'ànima barroca que fan badallar les vaques... hi ha gent que sap, sap molt...
    però què pocs tenen ENGINY, originalitat, idees... que són l'ànima bestialment pura de tot escrit.
    Tu tens ENGINY, idees, ets original, un crak!!!!
    El poema, senzillament primitiu, en estar brut-pur, com el jovenent diamant que encara no ha trepitjat joieries, ni s'ha penjat encara de cap coll de dama...
    Una abraçada. mestre!!!!

  • Hola...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 30-04-2006

    he tafanejat una mica la teva pàgina i bé, he trobat relats molt bons, així que m'he decidit per comentar-te aquest i agrair-te de pas els teus comentaris.
    Ei...de cutre res...és un relat... originalment preciós, breu i directe.
    M'ha agradat això de: Algun dia faran un diccionari amb imatges i al costat de "preciosa" apareixeràs tu...
    ja et dic, de cutre res. 1 abraçada. ESPIRAL.

  • visca...[Ofensiu]
    Ullets | 03-01-2006 | Valoració: 10

    els corrents collonuts!!! Siusplau...
    Hi ha qui no esta tan pendent de detalls massa bohemis, per enamorar-se d'algú com cal... així que... potser no és aquesta la preciosa noia que ha d'envair el teu cor, potser cal que busqui algú que s'enamori dels corrents collonuts!!!

  • Corrent...[Ofensiu]
    AVERROIS | 02-01-2006 | Valoració: 10

    ...està més a prop en el diccionari de "collonut", que no pas "preciós", doncs som molts els "corrents collonuts" Una abraçada.

Valoració mitja: 10