Com t'ho diria...amm...

Un relat de: Tona

M'has mentit. M'has enganyat. M'has trepitjat. M'has traïcionat.
Tot han estat només uns quants dies de mentides boniques que mai oblidaré... Tot ha estat un gran engany, un somni fals.
No sé com tens la sang freda de venir a parlar-me. Em moro cada cop que et tinc a prop.
Pot ser si que no et tenia tota la confiança que hauria d'haver-te tingut, però em creia cada t'estimo que sortia de la teva boca. I ara? Què he de fer jo ara?
En tan sols una setmana ha canviat tot. Me n'he adonat que tot era joc de mans, que cada paraula que sortia de la teva boca era una mentida, que totes les promeses que m'has fet durant tan temps, no es compliran mai... que totes les il·lusions que tenia al teu costat, se n'han anat a la merda.
M'expliques com ho faig jo ara, per deixar-te d'estimar? Només se m'acut una manera, i és odiant-te. T'odiaré fins que la ràbia ja no pugui amb mi. A tu et serà igual, no t'importo. No t'he importat mai.
M'he estat enamorant de tu, una mica més, cada segon que passava d'aquests quatre mesos. He fet tantes bestieses per tu... Havia deixat de banda coses que realment son importants sobreposant-hi a tu. Però...i ara? He perdut tot allò i t'he perdut a tu...
Donaria el que fos per què em diguessis que m'estimes, que tot han estat mals dies.. que, no ho sé... que em juressis estar al meu costat.. tota la vida, tal i com jo em pensava que seria.
T'estimo, i no et podré odiar mai. Per molt mal que em facis. Per molt fill de puta que siguis

Comentaris

  • Perquè l'hi demanes l'impossible?[Ofensiu]
    boigboig | 08-09-2005

    Per que demanes el que ja saps no es pot complir? Que vols que et prometi amor etern?
    Que és, una condemna?
    Que vols, que estigui amb tu encara que no t'estimi?
    L'estimes a ell, o a l'imatge idílica del que voldries que fos?

    Em sembla que encara et falta aprendre molt de l'amor. 18 anyets. De totes maneres, comença per escoltar menys cançons d'amor, i pensa realment que és el que vols: compartir experiencies amb algú o viure en un somni irreal?

    Havia deixat de banda coses que realment son importants sobreposant-hi a tu.
    Mal fet. La teva vida és la teva vida. Si algú et demanes això, no t'estima, només et vol com una possesió.

    Donaria el que fos per què em diguessis que m'estimes
    Encara podria entendre que diguessis que ho donaries per què t'estimes... si només vols que et digui que t'estima, vols dir que et conformes amb una mentida? Segurament, donat que vols que et menteixi i et digui que estarà sempre amb tu....

    Exercici: reescriu el escrit amb amor a la vida, a tu mateixa i a totes les experiencies viscudes.

    I si no, no em facis cas. Total, el bojos només estem per donar la murga....

    BOIG

  • T'entenc..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 08-09-2005 | Valoració: 10

    T'entenc.. perque a mi també m'ha passat, saps?
    Si, no pots odiar a aquella persona que estimes.. perque?
    Doncs perque ens l'estimem massa suposu..
    Bé et seguire llegint, i ja t'he agregat al messenger!
    Molts petons Tona*

l´Autor

Foto de perfil de Tona

Tona

48 Relats

92 Comentaris

65076 Lectures

Valoració de l'autor: 9.28

Biografia:
Tan és com em dic en realitat: Tona ja m'agrada i molta gent em coneix amb aquest, diga-li nom, diga-li abreviatura, diga-li sobre nom.
Un 13 de Gener de fa 20 anys, vaig veure per primer cop la neu desde la finestra de l'hospital d'Igualada, en braços de la meva mare.

Ara visc submergida en aquesta societat com una adolescent més, sempre però, intentant portar la contrària i lluitar per allò que realment val la pena: una llengüa, una cultura... un país.

La meva addicció a escriure no sé pas d'on prové.
Desde els 6 anys que guanyava premis literaris a l'escola, fins ara, amb 18, que els meus relats estan penjats a la xarxa, les lletres m'han tornat boja.
Cada paraula és mol més que una taca sobre un full. No puc descriure-ho. Crec que tot el que una paraula, o una estrofa pot arribar a tansmetre, és la única cosa que no es pot explicar amb paraules.
Bé, ja començo a emparanoiar-me.

Tots els meus escrits estan inspirats en la realitat, tot i que no son tots autobiografics. L'amor, sobretot, ocupa un gran espai en la meva vida.
Van dedicats a persones diferents, a situacions diferents, a enamorats diferents....

Espero que us agradin!
un petó
Tonaaaa!


miyazawa_forever@hotmail.com