Clàudia

Un relat de: Monty

Demà pararé el despertador, em llevaré, aniré al lavabo, agafaré la tovallola i la penjaré al costat de la dutxa, obriré l'aixeta, provaré la temperatura de l'aigua, m'hi posaré sota, tancaré els ulls i em relaxaré, llavors m'ensabonaré tot el cos, el cap, m'esbandiré a consciència, sortiré de la dutxa, agafaré la tovallola i m'assecaré.

-Tot això faràs demà? Però, i avui?

-Avui? Avui no sé que faré.

-Doncs mira, ves al lavabo, agafa la tovallola, penja-la al costat de la dutxa, obre l'aixeta, prova la temperatura de l'aigua, posa-t'hi sota, tanca els ulls i relaxa't, ensabona't tot el cos, el cap, esbandeix-te a consciència, surt de la dutxa, agafa la tovallola i asseca't.

-Tu et creus molt graciós oi?

-No. Si em cregués graciós t'hagués dit que anessis a casa de la teva xicota a fer-ho. Ella té aigua calenta, tovalloles netes i sabons de tota mena.

-I com ho saps tu tot això?

-Doncs perquè ahir hi vaig anar. Vaig arribar, vaig donar tres cops a la porta com sempre, em va obrir, va fer un somriure d'aquells tant encisadors, em va acariciar el coll amb els seus llavis, jo li vaig posar les mans a la cintura, i entre petons i carícies vam anar a la dutxa a remullar-nos plegats.

-Però què estàs dient? Com pot ser que un amic com tu em faci aquestes coses? Això no té nom!

-El que no té nom és que et posis així per una bajanada tan gran. Per començar, tu no tens parella. Fa tres anys que no tens cap relació amb una noia. Sembla mentida, jo et faig el favor de simular que tens xicota, perquè et sentis bé i tu t'enfades amb mi...

-Doncs mira, si em vols ajudar fes-ho millor, perquè m'has posat el caramel a la boca i després te l'has menjat tu. Si dius mentides, que siguin més elaborades.

-Està bé. No vaig anar a casa seva. Però me la vaig trobar pel carrer. Jo anava caminant tot xino-xano i vaig sentir una veu angelical que em cridava. De seguida vaig saber que era la Íngrid. Portava una bossa plena de sabons i sals de bany. Em va dir que les sals les guardaria per un dia que tu hi fossis, que faríeu un bany compartit. Se li veia a la cara que estava molt enamorada. A l'altre mà hi duia unes tovalloles que havia anat a recollir a la tintoreria. Mentre ens acomiadàvem la va trucar al mòbil el lampista. Li va dir que aquella mateixa tarda li arreglaria el termo per l'aigua calenta.

-Ara ja m'agrada més això, però si pot ser, canvia-li el nom. Posa-li Clàudia, sempre m'ha agradat.


Comentaris

  • kaixo![Ofensiu]
    ilargia | 10-04-2005

    ostres, jejeje que bo! XD

    t'he estat lleguint i he vist que tens una manera d'escriure diferent, original i divertit, com ja han expresat companys nostres.... quan llegueixo algun relat teu, m'imagino que acaba d'una manera i en realitat acaba d'una altre que no m'hagues pensat mai!

    Segueix publican,
    ;)
    salut i revolta!

  • Juas![Ofensiu]
    Thalassa | 11-01-2005 | Valoració: 9

    no sóc molt de fer grans comentaris, per això et diré que m'he llegit gran part dels teus relats i que aquest m'ha agradat especialment, com La mà acarona una pedra. Mantens al lector enganxat perque ens deixes la sorpresa per al final

    Mil gràcies pels comentaris.

    Preguntaves que d'on soc?

    Thalassa

  • Està molt bé[Ofensiu]
    març | 21-12-2004

    És divertit el relat. És curiós com hi ha gent que prefereix sentir el que li alegri l'oïda que sentir la veritat...Em sembla que aquests dos personatges ho reflecteixen prou bé, tot i que en tot moment inventen la realitat.

    Felicitats!

  • CLAUDIA:[Ofensiu]
    love_me442 | 01-08-2004 | Valoració: 8

    si em vols respondre al meu mail es love_me442@hot... tope de waii! perque as triat claudia un nom poc conegut ¿?i tan macu xdd e rigtu bastan per les sortides i parides que diu...!!

  • És graciós.[Ofensiu]

    És graciós.

  • T'espero amb la tovallola i les sals de bany ;P[Ofensiu]
    Ilargi betea | 16-06-2004 | Valoració: 9

    Aquest relat ha estat una doble sorpresa, primer pel seu títol (perque em dic Clàudia i és un nom que no utilitza massa gent a l'hora d'escriure) però sobretot pel seu contingut.
    És molt original i m'ha fet riure, potser perque algun cop he tingut una conversa semblant (sí,sí, així d'absurda....) amb alguna amiga tan boja com jo.
    Felicitats!!

  • AnNna | 13-06-2004 | Valoració: 7

    esta mol wapu i molt currat... sembla parida pro mola! continua sempre axi!

  • Magnífic[Ofensiu]
    moebius | 03-06-2004 | Valoració: 10

    Lo millor que he llegit aquí

Valoració mitja: 8.6

l´Autor

Foto de perfil de Monty

Monty

22 Relats

75 Comentaris

38538 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Biografia:
Sóc del 82. Sempre m'ha agradat escriure i aquí m'han donat la possibilitat de publicar els meus relats.
Escric allò que em ve de gust, quan em ve de gust i com em ve de gust. Espero que el vostre gust, lectors, s'apropi al meu i pugueu llegir i disfrutar dels relats.

Apa doncs...

vitomonty@hotmail.com