Carta a un amor

Un relat de: sensecor

Algun dia algú va dir que som lliures...ara hem pregunto...com podem ser lliures si fins l'amor ens fa esclaus?

Perquè sempre que tracto de veure el meu futur només hem veig fent coses per els altres.

Perquè en el camí de la vida, tot va dirigit cap a tu.

Però de veritat ni tu, ni jo volem fer-nos il·lusions per por al dolor, sense mencionar el que diran.

Col·lapsus i no se quin camí seguir, estic ple de dubtes i penes, volent resoldre la meva vida. I resulta que això hem desvia d'altres coses que m'agraden.

Tomar decisions no es fàcil i menys encara quan s'involucren sentiments, estúpid cor que hem va omplir d'il·lusió amb tu, estúpides llàgrimes d'esperança que surten dels meus ulls, estúpids pensaments irrealistes de viure entre els teus braços, estúpida pena de l'ànima que no hem deixa respirar.

Això fa mal, el estimar-te i no saber si hem correspons. El temps sabrà castigar-me per l'amor que et tinc.

Simplement t'estimo i els meus pensaments s'omplen d'imatges amb tu.

El millor amic, el millor amant i ara només somiaré amb els teus petons.

Maleeixo de nou, el meu cor i la meva ment que s'uneixen quan pensen en tu. Com connectar el meu cable a terra si ni tan sols se de mi.

El futur incert i ara sense horitzó. Inevitablement ja ets part de mi.

Només un peto apassionat per a tu i no per a mi.

Comentaris

  • Moltissimes[Ofensiu]
    sensecor | 05-07-2007 | Valoració: 10

    gràcies

  • M'he sentit identificada...[Ofensiu]
    Georgineta | 04-07-2007 | Valoració: 9

    M'agrada moltissim la manera que has escrit aquest relat, m'he sentit t'han identificada, e llegit exactament el que n'esta passant a mi actualment... aixx l'amor l'amor....

    Continua escrivint!!!

  • sensecor | 02-07-2007

    Ho sento...no sóc perfecte

  • eii!alertaa[Ofensiu]
    jOaneTa | 02-07-2007 | Valoració: 10

    Noi, escrius amb tant émfasi que et descuides de tenir amb compte barbarismes i faltes d'ortografia. Jo sóc una nineta de 16 anys amb molt per aprendre encara però si et llegeixo a tu sempre, i m'aveso a veure les faltes acabaré pensant que és així com s'ha d'escriure xD
    Fixa-t'hi un poquet més que als altres ho domines molt millor.
    Ara com sempre el que més m'agrada:

    Només un peto apassionat per a tu i no per a mi.

    És un fi magnífic per aquest relat, simplement m'ha encantat (un cop més).
    Deixo de molestar-te. Petons.

    jOaneTa

l´Autor

Foto de perfil de sensecor

sensecor

150 Relats

160 Comentaris

191705 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
Vaig néixer el 15 de novembre de 1989 a Granollers (aprop de Barcelona). Als dos anys vaig anar-me'n a viure a un poblet perdut per Tarragona i vaig passar allà tota la meva infància. Als 12 o 13 anys vaig tornar cap a el poble del qual vaig pirar quan tenia dos anys i mira aquí estic.

Passo tots el caps de setmana a Barcelona. Que si de festa per aquí, que si fer una volta, que si anar de compres...en fi m'encanta la ciutat de Bcn.

Tinc una personalitat que hem caracteritza molt ja que no em tallo gens a l'hora de dir les coses i no em tallo amb la gent que no conec. Hem considero molt alegre i diuen que sóc molt simpàtic.