Cap d'any

Un relat de: Grünewald

Mires enlaire,
sembla increïble
i un cop més
l'any arriba a la fi.
Demà tot serà nou,
nous propòsits,
noves promeses
per realitzar
i els mateixos anhels,
les mateixes recances
per oblidar...
La nit pot ser curta,
intensa, viva, alegre;
pot ser trista,
plena de nostàlgies
i pensaments.
Una mirada al cel,
la lluna en l'horitzó,
i els nostres esguards
van units en la foscor.

Comentaris

  • que guapo![Ofensiu]
    AnNna | 28-04-2006 | Valoració: 9

    està molt guai! aiix... les nits de cap d'any tenen aquest caràcter tan especial que fan que sempre vulguem que surtin perfectes...

    m'ha agradat molt :P


    petonsss!


    annna**

  • Olé![Ofensiu]
    brideshead | 13-01-2006 | Valoració: 10

    Preciós, aquest poema. És cert, el canvi d'any sempre ens fa pensar en moltes coses: a mirar de ser millors persones, a procurar fer les coses ben fetes, a ser solidaris... i els records dels ésser estimats... sempre apareixen de nou i ens tornen a colpir.

    Però...
    "
    Els nostres esguards
    van units en la foscor".

    Un bon poema, amb un llenguatge fluïd i sensible i molt ben harmonitzat.

    Jo també et desitjo un any ple de felicitat. Et trobo a faltar per Relats!

    Moltes gràcies pels teus comentaris. Jo tinc "feina pendent" amb tu... però la faré, tard o d'hora, però la faré!

    Un petó ben fort, Santi.

l´Autor

Foto de perfil de Grünewald

Grünewald

53 Relats

117 Comentaris

59764 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Nat a Barcelona, m'he inclinat per la Història de l'Art, però sempre m'hagués agradat fer filologia catalana. La poesia sempre m'ha agradat: llegir-la i practicar-la. Trobo que és un magnífic instrument per a expressar idees, conceptes, sensacions i sentiments de forma llire i expressiva. Ben mirat, la poesia és -com altres manifestacions- expressió per sobre de tot. Cal sentir-la, viure-la, respirar-la,... Poesia i vida és tot un, una unitat indestriable i totalitzadora. Així soc jo, així són els meus versos.