Cagadubtes

Un relat de: crohnic

Sóc dins el cau , encara no he eixit. M'estremeixo pel neguit de no saber si haig de sortir. Potser avui millor que ahir, tal vegada demà pitjor que avui, potser espàrrecs amb pernil, o tal vegada els canalons de la iaia que son més bons...
I si només bec?... Si és que de fet no tinc gana, perquè haig de menjar? Però, i si moro desnutrit dins la closca del cargol? No sé si sortir o amagar-me més endins, no sé si explorar o tan sols tafenajar. No ho tinc pas clar, però sé el que faré, el que sempre acabo fent:
què em recomana, espàrrecs amb pernil o els canalons de la iaia?

Comentaris

  • Quin dubte???[Ofensiu]
    Red Pèrill | 20-10-2010

    No hi ha dubte possible entre canelons i espàrrecs, per FAVORT!! Jo t'entenc, sóc bastant així, però ho estic deixant

  • Primer de tot...[Ofensiu]
    marta_gut | 03-09-2009 | Valoració: 10

    ...gràcies per les teves paraules, ja que 'opinió dels altres és sempre ben rebuda i una empenta per millorar.
    En aquesta vida no es pot ser tan indecís, i a més hi ha decisions que no poden deixar-se per l'endemà o en mans d'altres... Quan toca triar, ho hem de fer!
    Continuaré llegint-te!

    Una abraçada,
    Marta.

  • hola![Ofensiu]
    perunforat | 02-07-2009

    no t'havia llegit encara, de fet t'he vist pel fòrum i he entrat a tafanejar!
    Aquest anar i venir, així com sense sentit, fent d'un breu escrit un gran teixit de lletres en un full en blanc. Com un cal.ligrama però sense direcció, amb lletres de molts colors, podria dir que n'hi havia una de cada color perquè el protagonista no sabia quin triar, o era l'escriptor el que inventa, o un cargol, o com diu el títol: un cagadubtes!
    Bó, m'ha agradat llegir-lo!!!

  • Del tot, xicon![Ofensiu]
    rnbonet | 09-09-2008

    Complet... i a més vivinet en casa alien!
    No sé, tampoc, què escollir... potser jo em decantaria per una bona paella. O potser no... Una amanida em faria el pes... O aquella recepta...
    Molt ben aconseguit!
    Salut i rebolica!

  • MOLT INDECÍS[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 09-09-2008 | Valoració: 8

    Si senyor! Talment un cagadubtes... A l'escrit sona divertit, però tenir-lo a casa un esser tant indecís, no se pas si m'hi avindria. Creus que tu ho ets? Jo no, o si?ara em faras dubtar a mi hi tot. Una abraçada.

l´Autor

crohnic

43 Relats

273 Comentaris

192233 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Potser seria hora que actualitzés la biografia ja que no la tocava des del dia que vaig començar a penjar relats...
Nascut als 80 i aficionat al bon cinema, la música (els meus gustos són variats, tant m'agrada la música heavy com els cantautors catalans), el Barça, la muntanya,... Enamorat de Girona i d'escriure (llàstima que no sempre es disposa del temps necessari per fer-ho) i orgullós de ser català...
Però bé, continuo pensant que parlar de mi no és important, prefereixo que parlin els meus relats... De totes maneres, amb major o menor mesura, crec que els relats sempre et donen algun indici per saber com és la persona que els ha escrit...
Gràcies per llegir-me i comentar-me...
Salut i relats!!