BLOP

Un relat de: Ros Martí
Llavors desaparegueres. De sobte. Com el ressò del tro que no arriba, després del llamp. Havia estat fantàstica, la nostra nit. Rebregant llençols acabats de planxar, entossudits a estimar-nos, fosos en un sol solc enmig de la llum del desesper. Desaparegueres. Blop. Com l’esclat d’una petxina entre les dents. El teu sexe deixà la flaire oblidada en un plec sota el meu cos i l'escuma dels teus cabells fent ganyotes resta penjada de les cortines mentre s'esmuny finestró enllà la teva ombra.
Avui cerco la manera de retrobar-te i el cel escampa la pluja si mai penso en els teus ulls. Mentrestant, recorro els passadissos blancs del centre i els altres bojos riuen, feliços, la nostra història.
























































Comentaris

  • Subtil[Ofensiu]
    Canela fina | 16-11-2021 | Valoració: 9

    M'ha atrapat la subtilesa amb què descrius aquest moment fugaç de passió, fugaç que no vol dir imperdurable a la pell i a la memòria. Gràcies per la bona lectura. Una abraçada :)

  • Bona tarda, Ros Martí: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-10-2021

    Hola, esperi que et vagi tot bé. Et recomano, quan puguis i tinguis temps, el poema de "El fruit net", que fa poc que està editat. Gràcies per ser una bona amiga virtual.
    Salutacions i fins després.

  • Un 10.[Ofensiu]
    Amor clandestí | 13-09-2021 | Valoració: 10

    Sense paraules. Massa preciós.

  • Bona nit Ros Martí: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-09-2021


    Hola, Ros, m'alegre que t'haja agradat el meu conte "Sense peresa" i gràcies pel teu comentari.
    Bé, no passa res... Això de la paraula "Blop", que no sabia què volia dir. Així que és "una onopatopeia". Gràcies per explicar-me-la.
    Saluts i una abraçada...

  • Nit fantàstica.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-09-2021 | Valoració: 10

    Un relat molt bé i elegant, on el teu esperit agilitza unes accions molt boniques i molt tendres, a l'hora del desenvolupament.
    La paraula "BLOP", no sé què vol dir!!, però la paraula "bloc" sí... vol dir "bloc de notes", quadern, llibreta apaissada, calendari.
    Bé, que m'ha agradat molt llegir-te aquest relat, que realça una sensibilitat extrema.
    Saluts...
    Quan tingues temps ja pots llegir-me un relat que tinc editat. Gràcies... amiga Ros.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Ros Martí

Ros Martí

70 Relats

164 Comentaris

19862 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Travesso de tornada el pont de les estrelles.

Tots els meus relats, poemes i cabòries a celesti1462.blogspot.com.es

També el meu e-book RELATS FUGISSERS, disponible a Amazon per a qualsevol dispositiu. Va, que costa menys que un esmorzar...