Autocensura

Un relat de: Lo Bufó de la Cort

I vaig besar els seus llavis... una tarda freda i fosca vaig besar un àngel preciós al bell mig de la Plaça Catalunya mentre la vida fluïa al nostre voltant i...

... ¡ALTO, ALTO, ALTO! Què se suposa que estàs fent? Vols que ens linxin?

-Jo? De què coi parles? I qui coi ets tu? Que fas a la meva ment?

-Sóc la teva autocensura, el Super-jo no vol que et tornin a acusar de masclista, homòfob o racista...

-Però si mai ho han fet!

-No ens volem arriscar... a veure vailet, que fas escrivint això?

-Jo... no sé, volia recordar-ho...

-DONCS MOLT MALAMENT! A veure, mira bé aquesta història, vas besar els seus llavis? Seràs imprudent! No t'has parat a pensar que podries escandalitzar als fundamentalistes amb un acte tan impúdic? Per no parlar dels milers d'acudits dolents i jocs de paraules que poden fer. I al mig del carrer per més vergonya... no, ni parlar-ne, canvia el petó als llavis per un petó a la galta...

-Però si va ser als llavis...

-I QUÈ?

-Bé, bé... si tu ho dius... llavors queda que vaig besar la seva galta... una tarda freda i fosca...

-NO! NO! NO! NO! Com que una tarda freda i fosca? Qui t'ha donat permís per saltar-te les convencions establertes? Ni parlar-ne, va ser un matí càlid i magnífic... o no, espera... llavors podries passar com a molt conservador... ja sé... que sigui en un moment indeterminat, així no ofendrem a ningú...

-Però va ser una tard... d'acord, d'acord, ja callo no cal que em miris així...

-Bé, bé... aprens ràpid...

-Idó... un moment indeterminat del dia vaig besar un àngel preciós a...

-EP! Quiet aquí, ni se t'acudeixi seguir! Què és això de besar un àngel? Eh?

-No és més que una metàfora...

-NI METÀFORES NI POLLES EN VINAGRE! Tu vols que ens excomulguin? Ja has ofès prou als catòlics vailet, res d'àngel, posa que vas besar una noia. Ah! i res de preciosa!

-Però si ho era...

-I què? Vols ofendre a les feministes, so idiota? No penso permetre que quedis com un masclista superficial, res de preciosa... posa que era simpàtica, això sempre queda bé...

-SI NO HO ERA! No he conegut mai a ningú tant antipàtic...

-No importa el que fos o no fos, mai deixis que la veritat et foti una bona història...

-Ag... em tornareu boig allà a dins... és que l'Allò no s'ha queixat?

-Ningú l'ha escoltat.

-Bé, és igual... llavors vaig besar a la galta una al·lota simpàtica...

-NO! al·lota? Que és això d'al·lota? Vols ofendre als mallorquins?

-Però si sempre he dit al·lota!

-NO M'IMPORTA EL QUE HAGIS DIT SEMPRE! Vas besar una noia...

-Bé... vaig besar una noia simpàtica al bell mig de la plaça Catalunya mentre...

-Ehm... una altra cosa... t'importaria no donar una plaça concreta? Ho dic perquè la gent d'altres punts dels Països Catalans es podria ofendre, per aquí dins no volem que ens acusin de centralistes, saps?

-El que tu diguis, no pens discutir més... llavors vaig besar a la galta una noia simpàtica al bell mig de la plaça mentre la vida seguia al nostre voltant... correcte?

-Sí, molt bé, no ofens a ningú...

-Excepte a mi mateix...

-Això mai ens ha importat, per no ofendre't a tu ja tens l'Allò...

-Sí... clar... en fi... només per curiositat, puc posar que després ens vam anar a follar com conills? No és veritat, però crec que...

-ÒBVIAMENT! Així quedaràs com un home que no es talla i no es deixa portar com tabús! Vinga posa-ho!

-Ja... ho havia de provar...

I la vaig besar a la galta... un moment indeterminat del dia vaig besar una noia simpàtica al bell mig d'una plaça mentre la vida fluïa al nostre voltant aliena a la nostra felicitat... i després ens vam anar a follar com conills...

Comentaris

  • molt bona[Ofensiu]
    glaucoma | 30-01-2008

    ostia m'ha molat molt...
    t'acabo d'enganxar fullejant per aquí o per allà i m'ha aparegut el teu text... ostres que bo...
    em sembla que passaria de la teva autocensura i escriuria el que em rotes mira que deixar-te posar l'última frase... no masclista no queda.. ara... autèntica... jajajaja

l´Autor

Foto de perfil de Lo Bufó de la Cort

Lo Bufó de la Cort

10 Relats

26 Comentaris

15976 Lectures

Valoració de l'autor: 8.82

Biografia:
Nasquè a Galiza el 1467 i des de llavors que vago pel mon sense rumb fixe, el 1520 em trobava a Valladolid, el 7 de juny del 1640 feu un viatge fins a Barcelona, més tard vaig tornar a Barcelona, el 1714, anteriorment, el 1707, havia estat a Valencia, al 1789 vaig anar a Paris, ciutat a on vaig tornar molts cops al llarg del segle XIX, tot i que durant aquest segle també em vaig passar per Cadis, Roma, Baviera i Reus, entre d'altres. El segle vint va començar per mi entre Mèxic i Moscú, ciutat a la que em vaig passar gairebé vint anys, el 1934 vaig viatjar a Asturies, i d'allí a Barcelona el 1936, després vaig decidir marxar cap a latinoamérica, i he estat de moment a Colombia, Méxic, Nicaragua, Cuba, etc.

Aviat, molt aviat, tornaré a Barcelona...