També tenies por / Art

Un relat de: girasol

També tenies por

També tenies por, oi?
d'adonar-te que sucaves
la ploma al tinter del cor
i els versos
no eren poesia.

____________________________


Art

Si l'art és el sentiment del bell
que s'amara a l'ànima,
complau els sentits
i estimula sentiments universals...

vosaltres, amics, sou art.

Comentaris

  • m´enadono que...[Ofensiu]
    Capdelin | 14-01-2005 | Valoració: 10

    els teus 5 versos,tenen poesia... SÓN poesia!!!
    no cal dir res més... sobren les paraules... i si voleu posar-hi quelcom... poseu-hi una melodia de Mozart o Chopin al fons... suau... que no espanti la por...
    la por del COR... Quan escribim amb el cor... és difícil fer poesia... surten els sentiments purs, brutals, naturals, sense premeditació, sense calcular amb malícia la mètrica, la rima, les estrofes...
    gràcies, girasol... per aquest regal... embolcallat de res, nu, pur com un diamant...
    un ptó i una abraçada sense POR
    PD. xcert... has canviat la foto dels girasols, oi?aquesta m´agrada més... només n´hi ha un, gran, primer plànol, gegantí, únic... com TU!!!
    PD.2 aquesta foto em recorda... el SOL amb el seu únic ull ple pipes je je je!

  • Alça, m'ha agradat molt![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 13-01-2005 | Valoració: 10

    L'he trobat molt original! També tenies por és més melòdic (només li falta la música, sona molt i molt bé!). La Llibre ja t'ho ha dit tot!
    Art potser no té un ritme tant dolç, però també és molt agradable. I jo t'hi identifico a tu, en aquest art.
    Molt ben elaborats quan a redacció; un estil acurat (sense arribar a ser empal·lagós), de paraules ben triades i amb un lloc comptat per cada una d'elles. Una harmonia general que s'agraeix.
    La meva sinceríssima felicitació!

    Salut i gràcies pel teu comentari!

    Vicenç

  • Dues estrofes...[Ofensiu]
    Llibre | 11-12-2004

    ...dos poemes.

    ART s'eleva com una proclama que uneix l'art amb els sentiments. Una bella imatge.

    Però TAMBÉ TENIES POR... aquest és brutal! És concís, ben tallat, amb les paraules justes, amb els versos exactes, amb les imatges ben trobades. Això de "sucaves la ploma al tinter del cor i els versos no eren poesia" és una imatge que més d'un poeta "professional" (i per professional, en aquest moment, només em refereixo a aquells que publiquen de manera regular) voldria fer seu (t'aconsello el copy right --és broma--).

    Molt bo, de veritat.

    LLIBRE

  • Molt bo Gira-sol.[Ofensiu]
    Giser | 02-12-2004 | Valoració: 9

    M'ha encantat en general tots els teus poemes, he estat una bona estona llegint-los tots i m'has fet pensar en altres persones que també escriuen per aquí. Un etil breu, ple d'imatges, i directe al cor.
    Escrius des del sentiment, i aquesta sí que és la millor poesia que es pot transmetre. Només hi haurà alguna cosa millor que llegir els poemes, i és sentir-los recitar per la persona que els ha escrit.
    Gràcies Girasol
    Giser/Sergi

  • Bonic poema![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 24-11-2004 | Valoració: 9

    Poemes concisos i precisos.
    M'ha encantat la metàfora del tinter del cor i els versos que no eren poesia. L'he trobada genial! I de vegades passa, i tant!
    Fins aviat!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de girasol

girasol

83 Relats

142 Comentaris

85261 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
plou i fa sol,
les bruixes es pentinen.
Plou i fa sol,
no es mou el girasol