Anys...

Un relat de: NitsdAbril

Segons, minuts, hores, dies, mesos...anys!

Vaig deixar la tinta negra dels meus sentiments interiors aparcats en un raconet de la meva ànima...pensant que de seguida ho tornaria a reprendre....però ara miro enrere i han passat anys! Molts anys, potser massa temps...

Estava ocupada vivint sense pensar en res més que no fos el present, carpe diem.
Però ara, aquell raconet ha pres lloc, ha sorgit, ara que arriba la primavera i s'acosta l'abril...justament ara. En aquesta època on van florir totes les belles coses de la meva vida!

Per això en aquest precís instant fugaç agafo la ploma i dibuixo la silueta dels mots que em reporten a l'escriptura dels pensaments...aquella que vaig deixar oblidada fa tant temps!

Comentaris

  • Genial[Ofensiu]
    Nanit | 04-04-2006

    Me n'alegro molt que hagis decidit agafar la ploma de nou i ho vulguis compartir amb tots nosaltres. Espero que trobis aquí el lloc i la manera d'ecriure el que necessitis trasmetre.

    Molta paraula!!

  • Una aturada al camí...[Ofensiu]
    angie | 21-03-2006

    i tornar a caminar... això és la vida.

    Benvinguda a Relats, espero et trobis a gust aquí i aprenguis i ens deixis aprendre a tots nosaltres...

    angie

  • Hola![Ofensiu]
    Màndalf | 21-03-2006


    Has fet bé en viure el moment, possiblement no necessitaves agafar la ploma fins ara, les coses passen quan han de passar.

    Mai és tard per començar a escriure; segur que ara tens més històries que contar-nos... i els sentiments més importants segueixen estant en el teu raconet...

    Un consell, si vols que et comentin, comenta als altres... ja saps, per rebre va bé començar donant...

    Benvinguda!

  • Açò ja ...[Ofensiu]
    rnbonet | 21-03-2006

    ...va millor! Encara que el 'carpe diem', el viure cada moment intensament, també és una filosofia, que potser no cal abandonar mai. Pensa que la vida està feta de moments.
    Salut i rebolica, xicona! I força!

l´Autor

Foto de perfil de NitsdAbril

NitsdAbril

15 Relats

36 Comentaris

17439 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Escriure...és entrar a l'interior d'un mateix, és conversar amb l'ànima...és parar-se un moment i reflexionar...

Feia temps que no trobava el moment, o potser l'evitava....avui i ara retrobo la meva etapa literària...després d'anys en silenci...amb la nostalgia de treure els meus sentiments i plasmar-los visualment!