Llibertat...

Un relat de: NitsdAbril

Ara jo ho saps, ara ja ho sé!
T'he perdut en un món on l'amor fa fastig
La llibertat et domina, ara parla el meu cor...
Tu el vas escoltar però et vas amagar!

Fent murs de silenci, ja no calen les paraules...
Callarem els dos, per sempre.
Emprendrem dos vols diferents,
que potser arribaran allà mateix, ho sabré?

Dubto, sento, ploro
però només sé que estimes la llibertat.
Té sort, tens sort, ella et fa feliç...
No tinguis por, lluita i...

un trosset d'ànima sempre amb tu anirà...

Comentaris

  • M'agradaria afegir.....[Ofensiu]
    Pepastor | 26-05-2006

    que la llibertat és compatible amb viure en parella. Jo penso que la meua llibertat arriba fins el respecte que tinc per als altres. Vull dir, mai m'imposaria ni molestaria a la meua parella. No és fàcil perquè la meua parella és una persona diferent a mi, doncs amb personalitat, idees, etc.. pròpies i algunes tb diferents a mi. És un tema, este de la llibertat molt, molt extens i suggerent per escriure.
    Gràcies per fer-me pensar.
    Besets

  • hola!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 21-03-2006 | Valoració: 8

    que tal? benvingut o benvinguda a RC! El teu poema no està gens malament, i el tema de què tracta és una mica trist però tots ho hem pogut sentir algun cop, quan la persona que tens al costat vol allunyar-se de sobte i viure en llibertat...

l´Autor

Foto de perfil de NitsdAbril

NitsdAbril

15 Relats

36 Comentaris

17437 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Escriure...és entrar a l'interior d'un mateix, és conversar amb l'ànima...és parar-se un moment i reflexionar...

Feia temps que no trobava el moment, o potser l'evitava....avui i ara retrobo la meva etapa literària...després d'anys en silenci...amb la nostalgia de treure els meus sentiments i plasmar-los visualment!