Anys renyits amb seny

Un relat de: ales de foc
Hi ha gent que té UNA edat
Però de vegades sembla que no en tingui cap...

Comentaris

  • Un pensament profund. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-08-2023 | Valoració: 10


    La dualitat de l'edat, però hi ha qui no l'aparenta.
    Un poema breu i amb un pensament de doble sentit.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Certament [Ofensiu]

    I alguns sembla que no n'hagin tingut mai ni una ni cap ni mitja. Són al món per a adonar-nos-en del que no hem de ser.

  • Denúncia...[Ofensiu]
    llpages | 13-08-2023 | Valoració: 10

    de fets que no lliguen amb la maduresa que l'edat suposa. Malauradament, cada cop més freqüents perquè queden impunes a qualsevol sanció. Ara bé, si les multes de tràfic han aconseguit reduir l'excés de velocitat, per què no hauria de ser el mateix per a actes d'incivisme? Quedi clar que no demano presó per a ningú, només una bona pessigada a la butxaca, que això sempre fa respecte quan t'adones que tens les de perdre, sí o sí.

  • Incivisme[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 12-08-2023 | Valoració: 10

    Només ahir vaig veure una colla d'actes d'incivisme: al refugi Pla de Plans de Campelles, un grup feia barbacoa, completament prohibit amb els pins negres a dos pams; nois pixant a les plantes del passeig de la Margarideta de Ribes de Freser, despres de veure massa cremat a les habaneres de la plaça. I nem fent...

    Aleix

  • Tan cert com, malauradament, freqüent.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

  • A vegades[Ofensiu]
    Prou bé | 12-08-2023

    ...un nadó té més seny que un "adult"!
    Amb total cordialitat

  • Quanta raó[Ofensiu]
    Cesca | 12-08-2023 | Valoració: 10

    Ha, ha, ha! Totalment d'acord

    Un plaer.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

69932 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!