Amor matemàtic

Un relat de: ales de foc
Sumaré la teva olor als meus desitjos.
Restaré l'enyorança als meus pensaments.
Multiplicaré per deu els petons que et voldria.
Dividiré els meus tresors en dos.
Faré equacions dels meus sentiments.
I obtindré l'arrel quadrada de l'alegria.
Més per menys.
Dividir per compartir.
T'elevaré a la tercera potència
per obtenir la X.
Faré la integral de la nostra innocència
per obtenir l' amor infinit.

Comentaris

  • Una oda[Ofensiu]
    iong txon | 22-05-2013

    …a un amor romàntic. També es podria fer a l'amor diví, al maternal, al paternal, al fratern, a l'amistat, a la pietat filial, l'amor a la pàtria, l'amor a les lletres, a la ciència, a les matemàtiques!

    Has fet un poema versàtil i original. M'ha agradat.

  • amor matemàtic[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-05-2013 | Valoració: 10

    Gran poesia la dels científics! Recordo ara a Margarit, Ferrater i tants d'altres. Bon exercici de paraules ben trobades i ben posades. que potser dones classes de matemàtiques? Una abraçada.

    Aleix

  • Marteta | 18-05-2013 | Valoració: 10

    Mira que no m'agraden les matemàtiques, però aquest poema m'ha encantat! Molt bones metàfores metemàtico-literàries.

    Una abraçada!

  • Molt bona poesía.[Ofensiu]
    Angelina Vilella Ros | 14-05-2013 | Valoració: 10

    Es una bona poesía, dius, mostres i l'has fas arribar. M'ha agradat molt.
    Angelina Vilella Ros

  • Molt bona poesía.[Ofensiu]
    Angelina Vilella Ros | 14-05-2013 | Valoració: 10

    Es una bona poesía, dius, mostres i l'has fas arribar. M'ha agradat molt.
    Angelina Vilella Ros

  • Tot i les matemàtiques...[Ofensiu]

    T'haig de ser franc, mai m'han agradat molt les mateixes. Tanmateix, el teu poema m'ha encantat és molt original. Et felicito i t'animo a seguir escrivint!
    Edgar

  • Genial![Ofensiu]
    maria bonafont giménez | 11-05-2013 | Valoració: 10


    M'agrada moltíssim el teu poema. Et felicito de cor.

  • Infinites gràcies[Ofensiu]
    magalo | 11-05-2013

    Molt bona aquesta de unir l'amor amb les matematiques. M'ha agradat molt!
    Infinites gràcies també pel teu comentari al meu darrer poema.

    Petons
    Marta

  • Encara que sóc de lletres...[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-05-2013 | Valoració: 10

    Descobreixo amor sensible als nùmeros. Enhorabona !!! Molt bo !!!

  • Sumar, multiplicar...[Ofensiu]
    Epicuri | 10-05-2013

    Que a restar i dividir ja ens ensenyarà la vida. Que deia en Russiñol a l'auca del Sr. Esteve.

    Clar que l'amor sempre el podem cercar, com a mínim a les progressions exponencials!

    per cert infinit dividit per infinit és u, no? per que zero dividit per zero, és indeterminat....i tant indeterminat. Sempre he sabut que aixó de les separacions entre "ciències" i "lletres" és tan sols qüestió de gust...i de mals professors. Hi han mes que mai! tants com manca de "mestres".

    Ei!...que m'ha agradat!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ales de foc

ales de foc

109 Relats

334 Comentaris

69266 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
nascuda un mes de maig de fa uns quants anys.. Mare de dos preciositats i metgessa de professió.Tinc neguit per tot el que m'envolta, i em falten hores al dia per disfrutar de tot el que m'agrada: la música, el ciclisme, la fotografia, els animals, la cuina, escriure i escoltar. S'ha de viure tant i amb tanta intensitat la vida!! Balla, canta, pedala, riu, ESCRIU i sobretot viu!!!