Amb una llàgrima

Un relat de: sensecor

Amb una llàgrima no es suficient per enyorar-te
amb nomes una llàgrima no puc oblidar els teus records.
Si amb una llàgrima fos suficient per a que tornessis,
derramaria tantes com estrelles hi ha al cel.
Si amb una llàgrima et digués tot el que et recordo
cada llàgrima que cau, torna al moment.
Cada llàgrima busca el teu retorn.
Perquè t'has anat tan lluny?
Busques a algú que vas perdre i que enyoraves.
Ara m'he quedat més tranquil,
dons on estigueu, estareu junts, com tu volies.
Només una ultima llàgrima per a pronunciar el meu acomiadament,
si només una fos suficient per a tornar-vos la vida.
Cada llàgrima que cau os recorda tots els dies.


Comentaris

  • sensecor | 29-06-2007 | Valoració: 10

    m'ha alegrat molt llegir el teu comentari, gràcies

  • Llàgrimes silencioses que diuen tant...[Ofensiu]
    jOaneTa | 04-11-2006 | Valoració: 9

    Nose ben bé perque ho vas escriure... pero si se com ho he interpretat dins el meu cor...
    Aconsegueixes fer-me entendre preguntes que em faig a diari amb els teus relats i per això gràcies...
    Jo he vessat moltes llàgrimes esperant a que tornàs qui ha partit del meu costat, però és imposible que torni i ho he d'assimilar, però com dius tu si una llàgrima la fes tornar en vessaria tantes com fes falta...

l´Autor

Foto de perfil de sensecor

sensecor

150 Relats

160 Comentaris

191508 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
Vaig néixer el 15 de novembre de 1989 a Granollers (aprop de Barcelona). Als dos anys vaig anar-me'n a viure a un poblet perdut per Tarragona i vaig passar allà tota la meva infància. Als 12 o 13 anys vaig tornar cap a el poble del qual vaig pirar quan tenia dos anys i mira aquí estic.

Passo tots el caps de setmana a Barcelona. Que si de festa per aquí, que si fer una volta, que si anar de compres...en fi m'encanta la ciutat de Bcn.

Tinc una personalitat que hem caracteritza molt ja que no em tallo gens a l'hora de dir les coses i no em tallo amb la gent que no conec. Hem considero molt alegre i diuen que sóc molt simpàtic.